onsdag 13. juni 2012

I ny hvit prakt!

I dag har favorittskapet mitt får seg ett nytt strøk med maling,det trengtes kan man si...for jeg hadde nok litt hastverk når jeg fikk det inn i oktober i fjor...Men med hvitt kan man male og male synes jeg....men nå var jo dette skapet mørk brunbeiset inni når jeg hentet det og rødbrunt utenpå...så da trenger man NOEN strøk..



I dag  ville gjerne Nure posere her tror jeg...for når kamera kom frem,la han seg pent og pyntelig ned her:)))
Her går det i brunt gammelt stentøy og samling av klart glass.Har hatt en skikkelig opprydding her også,og fant noen "gobiter" til loppisen min på søndag.




"Pletter i luften" er jeg så glad i,håper man klarer å holde liv i denne en stund....:)
Jeg er nå laga slik at når jeg har begynt å male på en ting...finner jeg gjerne litt annet jeg kan ta i sammme slengen:) Så det ble altså noe annet som fikk en omgang med pendselen i dag også:)))Men det får du se i morgen:)klem Vibeke

12 kommentarer:

  1. Wow! Skjønner godt at det er favorittskapet ditt! Sååå utrolig flott! Liker, liker, liker!
    Så sjarmerende og fint! Sukk!

    Skal du ha loppis på søndag? Går det an å spørre hvor det er?

    Ha en fantastisk kveld!

    SvarSlett
  2. Dette skapet ditt er bare fantastisk flott! Mange herlige gamle skatter du har inni det også. Og Nurre er bare så søt da:-) Ha en fortsatt fin kveld, klem fra Berit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Berit det en en gjenganger her på bloggen det,hi,hi.))Jeg bare elsker å ordne og fikse rundt det herlige skapet:)



      "Vær trygg"...det vil bli vist igjen:)))Go klem til deg!

      Slett
  3. Tusen takk,ja det var et kupp på Finn kan du tro:)))Ja "Loppis og loppis2...det er først og fremst maleutstilling i utstillingsrommet mitt jeg skal ha..Loppisen er bare en bitte lite del av den dagen,med noen få møbler og litt krims krans :))Men vil du ta en tur,sender jeg deg gjerne en melding om veibeskrivelse:)))

    SvarSlett
  4. Hei :)
    så flott skap virkelig fint!!
    Så flott blogg du har,la meg til som følger hos deg;)
    Hyggelig om du titter innom lin blogg også;)
    Ha en flott kveld;)

    SvarSlett
  5. Halloen!
    Må le....Han der Nure altså...han "e så skjønn"
    Som vi sier her!
    Og DET nydelige skatteskapet da....sukkkkkk.
    Må bare fortelle deg hva Caspergutten sa i sted...han liker å se på bloggen min avogtil men ikke bli tatt bilde av....vel til saken:
    Han så på kommentarer og der er jo ditt profilbilde...nå kommer det altså,han sier:"E hon der der modell mamma?"
    Og jeg måtte smile og si at jeg skulle skrive det til deg....Var det ikke herlig?
    Du er jo så vakker,så hvorfor ikke?
    Måtte bare dele det med deg min venn.

    Pletter i luften elsker jeg,og det gjør Cesarpusen også....så han spiser de og jeg kan ikke ha de.
    Ha en fin aften da modellen;)
    Klem og smil

    SvarSlett
  6. Ho,ho,ho!! ja nå lo jeg godt her altså:)))Jeg får høre MYE rart av unger altså,men modell har aldri vært i det registeret...Caspergutten har lært av sin mor han vettu,å strør om seg av komplimenter:)))Det er en god egenskap det <3 Flott profil bilde av nydelige deg forresten <3

    Ha fortsatt fiiin kveld Camilla!
    Klem,(latter:))) og smil herfra.)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dette var gøy altså!
      De er jo fra barn man hører det-smil.

      Tok bilde i dag....huff,tror jeg er kommet litt videre på det der med bilder av meg selv....Da blir jeg plutselig litt sjenert...Hm... hvem skulle tro det om meg som snakker med alle....
      Pytt,pytt.
      God natt min skatt!

      Slett
  7. Knall fint skap. Det blir liksom så friskt og rent med nymalte møbler. Her har jeg flere ting som skulle hatt seg en omgang med malerkosten. Heldigvis er det snart sommerferie og da blir det rikelig med tid til dette.Ha en super dag. Klem fra Elin ♥

    SvarSlett
  8. Underbart vackert.:-) Kram Stina

    SvarSlett