mandag 18. juni 2012

Dagen derpå...

På utstillingsrommet mitt er det nesten tomt nå..men noen få "gobiter" er det igjen...
Og oppsatsen blir vakrere og vakrere for hver dag som går:))

Så derfor spanderer jeg like godt noen flere bilder på den idag også jeg......:))





En god GOD.. følelse har jeg hatt idag,med bare gode minner fra fra gårsdagens utstilling.Kjente at det fristet veldig til gjentagelse...Så vi får se hva høsten bringer:)Her begynner snart skoleferien og det betyr også snart ferie på meg:)))Deilig det:)
                            Klem Vibeke

10 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!!
    Hvis du skal ha salgsutstilling til høsten kommer jeg!!! Synes du er så flink!!!
    Hadde vært kjempegøy og kjøpt et bilde du har malt. Har en tv stue som mangler et par bilder!!! Ha en fin mandagskveld.
    Klem fra Anne-Marit.

    SvarSlett
  2. Å skjønning.....da var jeg jo litt med i dag og jeg...*smiler*.,har blitt høy på pæra jeg nå....ho,ho,såååmange treff i går pga DEG du vakre!
    Lever på det ennå og er så glad for at du hadde en sånn fin dag og ikke minst fikk solgt (Ikke rart)så mye bilder...
    Klart du må ha høstutstilling!
    Men først vil vi ha sommerem tilbake!

    Good kveld da snupp!
    Kiss kiss:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, rett og slett vakkert!
    Fin uke til deg.

    SvarSlett
  4. Ganske enkelt bare smukt. :-) Kan dine billeder købes online også? :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Birgitte:) Takk så mye for din herlige tilbakemelding og bildene har jeg ikke til salgs på online desverre. men ville du hatt noen bilder ,kan vi selfølgelig få til å få sendt noe til deg i Danmark :)klem

      Slett
  5. Vad roligt för dig att ditt vernissage har gått bra och att du fick sälja dina vackra tavlor!
    Blomsterbuketterna som du alltid är så duktig på att skapa är så ljuvliga! Det värmer mitt hjärta att besöka din vackra blogg.
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Raina

    SvarSlett
  6. Gratulerer som finalekandidat i Vakreste Hjem 2012!! Spennende.
    Det vet jeg, for vi var med i 2010:-)

    Ha en fin tirsdag og nyt dagen!

    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hjørdis:) Dette var nytt for meg :))? Kan dette stemme da ??

      Klem Vibeke

      Slett