onsdag 20. juni 2012

Fra ett til fire.....

 Små bord har det blitt i heimen på kort stund nå......(åh! der kom jeg på ett til faktisk...ja da ble det fem da,hi,hi....) Etter et ørlite besøk hos Skrot-Tor idag endte jeg opp med disse skattene..Et bord,en gammel kasse,en gammel kurv og en liten søt skatt som dere får se mot slutten her.....Men det bordet her så ikke ut som dette når det ble med hjem altså.....


Nei det er klart vi måtte ordne litt på bordet, det var ikke særlig lekkert...(med plastbordplate matchende i oransjebrun med resten...)MEN her kommer prosessen:
Jeg fikk dratt av øvre del av plastplaten og deretter pusset bordplaten så fin som mulig.
Så heftgrunn ca 3 ganger til jeg gikk over med hvit "chi" etterpå. Ble SÅ glad når jeg så at det funka med den bordplata. Da fikk det et litt rustikk uttrykk over det hele :)

Så var det den lille søte skatten da, en liten gammel kasse i favoritt grønnfargen for tiden....

Skjønn liten sak altså!
I morgen skal jeg på oppdrag for første gang,og her er litt av rekvisittene som skal få være med,nemlig masse blomster i de skjønneste farger:))) Det skal bli SÅ morro, og klart jeg kommer med rapport etterpå:))Klem til dere !

15 kommentarer:

  1. Din snopehøne!
    Vakkert bor og den fugle kassen-esken var helskjønn!
    Tror du må ta noen bilder av han skrot-tor snart.....han er jo litt kjendis,hi,hi.
    Tenk i morgen skal du på oppdrag!Drømmedag for deg da,gleder meg til å "høre"....*smil*
    Jeg sier ikke lykke til...for det trengs ikke!
    Jeg sier bare:YOU GOO GIRL!

    Klem på deg søde...;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha,ha:))Skal spørre om han vil være med på et bilde jeg:)En skikkelig koslig kar han:)ja skal si jeg gleder meg til i morgen,takk for at du har trua kjære venn:)

      Slett
  2. Ja,ja skrivefeil og!
    Blir så vill vet du!
    *Smil og knegg*

    SvarSlett
  3. Lekkert asså:)))))) Gleder meg til i morgen vennen:))))))))

    SvarSlett
  4. Åhhh du er bare helt rååå på å se potensiale i ting, da jeg var hos skrotTor så jeg mest skrot og jammen så jeg Tor innimellom skrotet :)
    Tror vi må dra sammen en gang så du kan fortelle meg hva som kan gjøres eller brukes av de ulike tingene :)

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er ikke alltid lett å finne noe der Camilla...men idag var jeg heldig:))Klart vi kan ta en tur sammen:)

      Slett
  5. Godværet gjør at jeg ikke har fått med meg alle bildene du har lagt ut. Så vakkert med de beige og røde tekstilene. :) Flott med disse små bordene også, har flere slike jeg og, de er gull verdt både ute og inne. Nydelige bilder fra hagen din, får nostalgisk følelse av å se på. :)

    SvarSlett
  6. så nydelige bilder!! jeg ønsker meg sånn en hortensia hehe (tror jeg må kjøpe meg en) hehe =) ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Så fint bordet ble!!:D Du er vanvittig effektiv altså! Helt utrolig:) Du imponerer stadig vekk!:D Så moro å følge med på bloggen din:) Stå på videre!! Du har i allefall en fast leser i meg, hihi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja idag var jeg nok effektiv,for det er ikke så mye annet som skjer her vettu:)Alle maleoppdrag har litt ferie (må male i morgen forresten...)og resten av gjengen her har også ferie nå,så nå bare suser vi litt rundt...Beste som er å bare bruke tiden på hva man vil:))Takk for at du alltid er så positiv og veldig snill med meg:))

      Slett
  8. ååå du altsåå. Alltid så fint her hos deg. Alt du gjør blir bare helt nydelig.
    Flinke dyktige snilleste Vibeke.

    Ønsker deg lykke til med oppdraget:)
    Klem Margareth

    SvarSlett
  9. Interessant se hvordan du får til det gamle bordet.... Fine ting du har funnet ;))
    Koselig være ute å ordne med sånne ting. Jeg er også veldig glad i rødt! Tror jeg skal friske opp med nye puter her på Sommerro.
    Bloggen min vil etterhvert ta en ny vending...
    Se gjerne innom hvis du vil lese.
    God sommer flinke deg. Anita

    SvarSlett