torsdag 7. juni 2012

Tilbake...med spennende nyheter!!!

Å nå ble det en lang pause herfra,må innrømme at jeg har trengt det litt,for denne uken har programmet vært fullt.Og kreativiteten er blitt brukt på andre ting:))

Mange bilder er blitt til som skal selges på årets sommerutstilling 17 juni,det er så godt å kjenne at "sitter"i kroppen igjen,med andre ord kreativiteten er på topp!!

Liten del av stein og skjellsamlingen min dette,alt er fra vakre Danmark.Liker å omgi meg med de ,så da legger jeg de gjerne i et lite stettfat:)




Svigermor har fått oppdrag igjen,og denne gangen har hun strikket disse kjekke sitteputene:)

Også denne da,som jeg koser meg på en go sommerkveld,som i går:)))Fant frem fjorårets sommermagasiner -å drømte meg litt bort ...igjen:)



Ukas store prosjekt: Maling av gulv!
.Endelig har det blitt grått gulv dere:))))Her ser dere før ...
og etter:))))Rommet er klart for å ta imot årets besøk på sommerutstillingen!
Her er hvitt på hvitt og grått veggen..prøver å henge bildene sammen etter fargetoner..Har lilla "vegg" ,turkis/aquavegg...osv..Dette er selfølgelig ikke alle bildene,har mange andre stående:))Flere "smakebiter kommer senere.Også den spennende nyheten da,jo jeg har fått en forespørsel av en interiør jornalist/fotograf om å være med som stylist i en av hennes repotasjer!!!For meg var dette bare HEEELT fantastisk,jeg elsker jo sånt (det vet jo dere...)Så om ikke lenge skal denne damen ut å kose seg på oppdrag:)))Kiler i magen her altså....Koslig å være tilbake igjen dere,håper dere har noen fine sommerdager hver og en:)Klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Så moro Vibeke, den jobben fixer du helt strålende. Gulvet blei kjempe fint, veldig koselig med malte gulv :)) klem Fru M.

    SvarSlett
  2. Ja fru M,ble så fornøyd atte:)))Det ble på en måte RO der inne nå:)Har noen skikkelige gobiter til deg der inne..skal nok passe på at denne fruen reiser hjem med et flott bilde den 17:)Takk for at du har "trua" på meg <3 alltid positive ,fine deg:)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Så spennende Vibeke!! Det gleder jeg meg til å høre mer om :) Og gulvet ble kjempefint! Vi har et rom med tregulv, og som virkelig trenger en ny start.. Kanskje det blir grått nå som jeg så hvor fint det ble hos deg?

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Klart du får høre om det Feride:))Det ble virkelig et annet rom nå ja:)))Vi ses i morgen vi:)


    Klem til deg!

    SvarSlett
  5. Åhhh, så herlige bilder du har tatt! Så fantastisk sommerlig og delikat. Fikk skikkelig sommerfölelse nå ;-)

    Gulvet ble kjempefint! For en forandring! Utrolig hva litt maling kan gjöre ;-)

    Flotte bilder du har laget også!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  6. Nydelige sommerbilder fra hagen din! Hundekjeksen er så fin i buketter og gir veldig sommerstemning:-) Og så flink som du har vært med maling av gulvet, det ble jo et helt annet rom! Kjempefint og så hjelper det til å få de vakre bildene dine bedre fram. Lykke til med utstillingen!

    SvarSlett
  7. Å hei kjære søte!
    Det var ikke et minutt for tidlig at du ble spurt om å style litt altså!
    Gratulerer og jeg unner deg det av hele mitt hjerte!
    Kommer til å bli helt vill du....og husk å ta med deg hodepinetabletter....hi,hi.
    Fantastisk fint gulvet ble....og masse fint til utstillingen din,du er så flink Vibeke.
    I kveld har meg og Margareth kost oss på jakten du vet.....vi fant masse liljekonvaller og koste oss sammen.
    Kjenner at jeg desværre ikke tåler å ha de inne lenger,men skal kose meg med de ute jeg!
    Vi sees min due....
    Smil og smask
    Camilla

    SvarSlett
  8. Hei min skjønne due!
    Det var ikke et minutt for tidlig at du ble spurt om å style altså!
    Grattis og jeg unner deg det av hele mitt hjerte!
    Du kommer til å storkose deg og bli helt vill....husk å ta med noen hodepinetabletter...ho,ho.

    Gulvet ble lekkert,og så masse fint du har malt.
    Du er jammen en dame med stil og god sans!

    I kveld har Margareth og meg kost oss på jakten....vi fant masse liljekonvaller.
    Lykke!
    Jeg kjenner desværre at jeg ikke tåler å ha de inne,så jeg får kose meg med de ute;)
    Må du ha en herlig helg du vakre.
    Smil og enda et smil
    Camilla

    SvarSlett