tirsdag 12. juni 2012

Nyheter til årets sommerutstilling

Her kommer et lite innblikk i hva folk har i vente,når de besøker årets Sommerutstilling her på Vibeke design.

Ny og spennende teknikk denne gangen,med akcryl struktur og grov sand!!Sommerfugelen kommer "nesten"ut av bildet på den måten..:)



Fant denne teksten på en inpirasjonside som ofte er inne på bloggen her.Så når de låner litt av meg,låner jeg litt av de:)))


Her fylles veggene opp...masse smått og noe stort!

Jeg liker det grove mot det fine....og hjerter det går alltid "hjem"hos noen :))Nå er de fleste bildene klare og de siste dagene går til finpussing o.l.En annen ting som er nytt i år er at jeg skal ha en liten loppis her også:))Så da kan man være heldig å få med seg en "skatt"på kjøpet....ja,ja kall det hva du vil,skrot eller skatt..det er det bare øye som ser det:)))))FIIIN onsdag!!!!Klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. Å Kjære deg,så mye flott du lager,herlige duse farger og du er nå en hjertens dame du!
    Skulle ønske jeg var i nærheten og fikk gå på åpningen,da hadde det blitt Champis og blomster på deg.....håper du kan tenke deg til det...smil.
    Ha en fin dag du din vakre kunstner.

    Kraftig klem og smil

    SvarSlett
    Svar
    1. Tidlig oppe kjære:)))Samme her..kroppen er ikke helt fornøyd idag..hm..vi får nå gi den litt tid..Så bra du likte de Camilla.Ja jeg er førnøyd med utvalget selv i år,og tror jeg kan ha noe for enhver:)Å ja det hadde vært noe det, med deg på utstilling.Da hadde vi kooost oss:))))Men med er du,i tankene som vi pleier å si,hi,hi:)Ha en fin dag du også <3

      Slett