onsdag 31. oktober 2012

Dagens lille ...

Er en liten å søt gammel figgjomugge. Veldig sjarmerende er den med sitt litt julete preg.Jeg hadde gått å sett på den en stund i en lokal brukthandel her i Porsgrunn. Da jeg tok turen innom i dag var den der ennå... og selfølgelig skulle den få bli med hjem...sammen med noe annet....Som dere får se senere her på bloggen.
På Mester Grønn har de nå fått inn flere fine slike "sneller"med de lekreste bånd ,klart vi måtte ha...
fine hele året de:))
 Kreativiteten er stor her hjemme nå,bare knappe uker til årets juleutstilling.Juhuuuu! Godt å kjenne man har kontroll...foreløpig,ho,ho. Alltid noe å "stresse"litt med på slutten...det vet jeg av god erfaring nå:) Go klem fra Vibeke

12 kommentarer:

  1. Supersøt mugge du har funnet! Veldig fint dette stjerneserviset, passer bra nå mot jul:-) Ellers var det veldig stas å se bilder av huset deres utvendig. Lurt å bygge nytt i gammel stil!

    SvarSlett
  2. Så herlig mugge! Skjønner at du måtte ha den, hadde også kjøpt den, om jeg hadde sett den. Stilig stylet med de båndene. :)

    SvarSlett
  3. så fine bilder, fikk julestemning jeg nå!
    elsker duse fargene i bildene, hvitt og brunt, det er jul for meg :-) veldig søt mugge.
    fineste kvelden til deg ! klem

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder!!! Og lekker mugge!!!
    Forstår godt at den måtte bli med deg hjem!!!
    Ha en fin kveld Vibeke!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Nydelig bilder, du er skikkelig proff :))
    Fine bilder av huset ditt under her også, og koselig juleportal :))

    Ha en fin kveld videre :))

    SvarSlett
  6. Om muggen blir borte vekk en vakker dag jeg har vært på besøk....ja,så vet du hvor den er!
    Den var fiiiiiiiin!
    Å sånne sneller skal i hus i morgen den dag...
    Takk for nok et inspirerende innlegg fra vakre du.
    Vet du,her har det pøst ned i HELE dag!
    Skikkelig innekosevær.

    Me sjåast ..ho,ho.

    Klyp og klem.

    SvarSlett
  7. Hellan dussen så søt den mugga var!
    Knall fin til jul!
    Klem

    SvarSlett
  8. Den muggen fallt jeg pladask for! Jeg har to glass som jeg har arvet etter min farmor med samme stjernemønsteret- den hadde passet bare så bra til! Tror jeg skal se meg om etter en slik! Lykke til med innspurten til Juleutstillingen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica:) Ble veldig overrasket over at dette var Figgjo,for jeg har aldri sett dette mønsteret før.Skal holde utkikk jeg også,kan jo hende man kommer over en slik en igjen.
      Klem Vibeke

      Slett
  9. Nydelig Vibeke :))Flotte bilder
    Huset ditt ser virkelig ut som det alltid har stått der ♥

    Lykke til med juleutstillingen :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. I like it how you capture those very neat picture. Brilliant one.

    SvarSlett