onsdag 17. oktober 2012

Høstkos ute!

Vi har virkelig noen deilige høstdager fremfor oss nå,og her nytes de både ute og inne. Mye av dagene består i maling nå for tiden,for om ikke lenge skal jeg ha den årlige juleutstillingen. Men godt er det med avbrekk også, å gå i skogen å samle inn litt naturmatrialer til alle julens dekorasjoner.Her har samlingen av mose begynt,og flere "tepper"er lagt i poser på et kjølig sted. Det er vel nesten det naturmatrialet jeg bruker mest til jul og selfølgelig kongler..og da lerkekvister...:)

Her om dagen unnet jeg meg noen deilige høsttekstiler,de gjorde seg  godt ute også de:))Heklet pute og pledd fra Kid ser dere her:)




                         Herlige farger!!


Ut av disse pinnene skal det lages en stjerne til jul:)

Et lite prosjekt har jeg unnet meg da,et lite franskinspirert parti i stua..med en maleteknikk jeg aldri har prøvd før:) Veldig gøy og jammen tror dere ikke jeg fant en liten fransk skatt hos....(ja dere vet vel hvem..hi,hi:)Skrot Tor.Så da er det vel meningen at man skal være litt ekstra fransk fortiden:))Vi "ses",klem Vibeke

5 kommentarer:

  1. Allo Allo !
    Så nydelig utenfor hos deg!
    Fargene er bedårende og mosen du har plukket,å det er så fint og dufter så godt!
    Hadde så lyst til å skrive på tulle fransk,men ikke så lett,så du får lese det litt sånn fransk du vet,oui ?
    Vel ha en flott aften min skjønne!
    Klem og enda en!

    SvarSlett
  2. Vakkert teppe og pute fra Kid!
    Nydelige farger. I denne butikken er det mye fint til tider..
    Herlig å være ute i naturen og ta med seg materiale hjem. Det lukter så godt inne da og mosen er så flott for nå om dagen.
    En fin kveld ønsker jeg deg!

    SvarSlett
  3. HERLIGE BILDER!
    DU ER SÅ FLINK!
    KID HAR DE GITT:)
    GLEDER MEG TIL Å SE STUA:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av høstlig kos utendørs. Teppet og puta passer jo perfekt til døra, fargen på den går jo i samme nyanser. Vakkert alt sammen.

    SvarSlett
  5. Såå vackra bilder igen och härligt fint du har gjort!! Skön kväll till dig*

    SvarSlett