lørdag 13. oktober 2012

Moving around......


 "I like to move it ,move it, i like to move it ,move it, I like to MOVE IT!!Denne sangen elsker to åringene i barnehagen jeg jobber..og løper rundt og klapper i hendene når jeg synger denne for dem,ho,ho. Men det er ikke det jeg har gjort i dag altså..hi,hi Jeg har bare flytta litt rundt på ting i stuen jeg og da blir jeg fornøyd:)))Er ikke så mye som skal til for å få opp humøret, noen ganger trenger man bare å flytte litt på ting...:)
 Inni her er det "hellige"skap,fullt av de mest inspirerende interiørblader.Siden det er flittig besøkt,måtte det få en plass hvor det ble litt lettere tilgjengelig å komme til:)
 Jeg er helt tussete etter fater og helst i sølv,men synes det er vanskelig å få plasert de. Etter en tur på loftet fikk jeg frem flere av samlingen og her skal de få stå frem til juledekorasjonene skal frem..Lyst til å se hva jeg gjorde på skapet i fjor til jul...?

Min vakre madonna figur fikk pryde her til jul i fjor,og her skal hun få plass i år også:)
 En grå og hvit fargeskala dominerer fortsatt i stuen,og jeg kjenner at det fortsatt er veldig meg:)Boksene under her er mine aller første funn hos Skrot Tor.De er kommet ned fra loftet og blitt børstet litt støv av...Kjekt å ta seg en tur på loftet innimellom:))

Vi har et herlig ruskevær her i dag,og jeg har planer om en skikkelig gotur med verdens beste lille hundevenn:)))Ingen viser så mye glede som en hund,bare man sier "tur"!! Klem Vibeke

13 kommentarer:

  1. Så fint du har det, härliga bilder! Väldigt stämningsfullt hade du pyntat till julen :)
    Ha en fin fortsättning på lördagen!
    kram Tini

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tini:))Ja tenk på alle de flotte og stemmningsfulle bildene vi skal dele til jul...ÅH!kjenner jeg gleder meg alerede:))God lørdag til også,klem Vibeke

      Slett
  2. Alltid like nydelig, håper ikke det er lenge til vi sees igjen :)

    God helg :)

    Klem fra meg til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Camilla:)))Alt godt til deg og dine:)

      Klemmer fra Vibeke

      Slett
  3. Hello darling!
    Endelig litt tid til å luske innom bloggen!
    Tusen takk for så koselig hilsen til Casper da...og meg...
    Så fint du har det Vibeke og snakk om at du kommer til å pynte nydelig til jul..puh...vakker madonna og pynt.
    Vi har strålende sol og litt kaldt her i dag,akkurat slik vær var det da Casper ble født.
    Nå bare gleder jeg meg til i morgen og besøk...
    Du vil ikke tro alt jeg har bakt....men i vår family tar man en kake hver...hi,hi.
    I dag har Casper kjøpt seg ipad og han og lillebror sitter som engler sammen i sofaen....søtt(ikke ofte...hi,hi)
    Kos deg med dine i kveld og en ekstra kos til herlige Nure.

    Kiss and love!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk hjertegode Camilla:)Måtte dere ha en strålende feiring i morgen alle sammen:)


      Go og varm klem til deg fra meg:)

      Slett
  4. Hei Vibeke :)
    Det er alltid så mye inspirasjon å hente hos deg!
    Nydelige bilder fra ditt flotte hjem :)
    Likte godt stjerna som hang på skapet!
    Ut på tur er alltid herlig!
    Ønsker deg en fin helg videre ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
    Svar
    1. Å SÅ koslig å høre Mirjam:)Det er jo gjerne inspirasjon jeg håper å formidle også:)))Stjerna kommer det snart litt info om,men vi må vel vente litt...selv om jeg må innrømme at jeg tenker endel på jul for tiden,hi,hi.Friskt,godt og vakkert var det å gå på tur i skogen idag:)Fin helg til deg også!

      Klem Vibeke

      Slett
  5. Så fint du har gjort det ;-) Du er bare så utrolig flink, og du har det så koselig hjemme hos deg. Det skapet var jo bare sååå flott, søtt og sjarmerende! Sukk!

    Ha en fantastisk fin søndag, søte Vibeke!
    Kos deg masse! Her er været litt ruskete, så her blir det en innedag med masse varm, god te ;-)

    SvarSlett
  6. Tusen takk snille deg:) Du skulle sett det skapet før det ble malt...helt forferdelig kan jeg fortelle.Fant det til en billig penge hos en antikkhandler i Østfold.Er blitt veldig glad i det og har masse lagringsplass også:))

    God ukestart til deg,Klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Kjære søte Vibeke!
    Jeg må bare fortelle deg at i helgen har jeg stadig kommet tilbake til bloggen din, og sett på mange "gamle" og flotte innlegg. Du er så flink til å skape gode stemninger og pynte på en varm og koselig måte - uten at det blir påtrengende. Jeg har stor sans for din interiørstil, og din kreativitet med lyse lette toner, og med bruk av naturmaterialer - og jeg lar meg virkelig inspirere.
    Tusen tusen takk, for at du er den inspirasjonskilden du er, og for alltid søte og hyggelige kommentarer på bloggen min.
    Og nå skal jeg ut på tur med han som spretter opp bare jeg sier UT, og tar på meg skoa...
    Ønsker deg nydelige høstdager, nydelige Vibeke, og kos deg masse med lille vofsen.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for den skjønneste tilbakemelding Titti,jeg blir helt varm i hjertet her jeg sitter <3 Det er virkelig godt å tenke på at noen kan bli inspirert av meg og mitt der ute.Så tusen takk igjen,og ordene blir med meg videre,de er så gode å ta med seg på veien:)))

    De varmeste gode klemmer til deg og selfølgelig vofsen din også.

    SvarSlett
  9. Hei du aller flinkeste skjønne Vibeke.
    ÅÅÅ så vakkert du jar det. Elsker fatene, og det var jo helt nydelig på julen.

    ja hva du kan... lurer på hva du IKKE kan. hehe. Det skulle jeg likt å visst. hoho

    Og så skjønne barn i barnahagen da, smil..
    Ja jeg la selfølgelig merke til ovnen, og den var jo riktig så flott. Helt nydelig.

    Ha en fin dag videre vennen. Jeg er innom deg, men er ikke alltid til å kommentere nå om høsten. Men du skal vite at I love u vettu...

    Klem Margareth:)

    SvarSlett