søndag 21. oktober 2012

Den kreative krok!

Hei alle sammen og gooood mandag! Ja mange synes denne delen av huset ofte blir dokumentert...men det er her kreativiteten ofte skjer. Mulig det er fordi kjøkkenet er det mest brukte rommet i huset:) I går tok jeg med meg litt høstblader inn og puttet de oppi den gamle verktøykassen min. Den er det alltid morro å pynte, og grunnen til at jeg kjøpte den (hos Skrot Tor ) var med tanke på jul. Da skal den fylles med granbar,epler,kongler og lys. Men helt siden jeg fikk den med hjem ,har den vært i bruk.

Det går heftig på telysene her hjemme for tiden..:) Den beste stemning gir bare de..



            Kjære alle sammen TAKK for koslige tilbakemeldinger,både her og muntlige. Man treffer så mange positive og koslige folk som har ofte noe godt på hjertet. Det varmer og inpirerer.
                                                      Hjertegod klem fra Vibeke

12 kommentarer:

  1. HEI VIBEKE,
    så vakkert.
    smart med den gamle kassen. har en lignende med verktøy i.
    nå går det fort mot jul...
    ha en strålende uke.

    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så herlig stemning med den peisen/ grua! Herlige farger på "verktøykassa" di og alle høstbladene!
    Håper du får en fin ny uke!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  3. Uhhhh sikke en stemning. Elsker dine billeder og indlæg. :-)
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg "fant" deg via innlegget ditt hos Livs lyst. For en nydelig blogg du hr! Skjønner godt at du får inspirasjon i ditt trivelige kjøkken - helt nydelig stemning og flotte bilder! Hilsen ei i Asker

    SvarSlett
  5. Vilka underbart vackra och stämningsfulla höstbilder!
    Önskar dig allt gott!
    Kram Raina

    SvarSlett
  6. så fina bilder! Skänken kommer att se underbar ut i juletid med granris och ljus!
    Ha en fin vecka!!
    Klem

    flisan

    SvarSlett
  7. Hello snuppis!
    Den peisen på kjøkkenet var vakker!
    Dån og besvim!
    For et koselig kjøkken Vibeke og så koselig med masse levende lys.
    Nå ble det masse koselig her altså.....men du er jo gjennomkoselig du!
    Ha en......koselig ukestart da du skjønnas !
    Koselig klem fra meg.....ho,ho!

    SvarSlett
  8. Det ble så flott og lun høststemning!! Koselig å plukke inn ting fra naturen på høsten også, jeg er ikke så flink til å gjøre det selv...når sommerblomstene er over slutter jeg liksom å plukke inn ting. Men har planer om å gjøre det i år =)

    SvarSlett
  9. Utrolig flott Vibeke:) DU er jo så fantastisk kreativ:) Hilsen meg nedi gata:)

    SvarSlett
  10. Når jeg vil se noe vakkert, kommer jeg bare på besøk til deg, og jeg blir aldri skuffet, det er bare så fint hos deg, og liker så godt måten du pynter på og tar inn ting fra naturen:-)
    Har hjemmet ditt vært i et interiørblad noen gang? Skulle hatt veldig lyst på en sightseeing i huset ditt, ser ut som om du har det så fint i alle kriker og kroker :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å gode deg Monica:))Tusen takk!
      Siden du spør det spørsmålet...kan jeg røpe en liten ting foreløpig...og det er at det kommer en repotasje i en av julemagasinene i neste måned:)))))Blir spennende det:))Mere info kommer om ikke lenge:)Klemmer Vibeke

      Slett
  11. Ååå så utruligt nydelig hos deg,blei bare sittende å beundre så vakkert med møblene og alt annet:)fine blogg du har,kommer igjen her inne eg:)
    Fin fin tirsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett