torsdag 25. oktober 2012

Snille mennesker....

Finnes det overalt og jeg har ofte gleden av å møte dem...Ja akkurat som her om dagen når jeg fikk en melding fra en dame som hadde et veldig godt tilbud til meg. Jeg hadde vært i kontakt med henne før, for hun hadde en annonse på Finn jeg var interssert i.Det ble ikke noe handel den gang....men hun hadde ikke glemt meg:) Og etter at hun hadde sett hva som skjer med gamle ting her på bloggen,ville hun gjerne at jeg skulle få møblene hun ville selge.. til en meget billig penge:))))) Jeg ble veldig glad selfølgelig og idag venter jeg hjem et lite møbellass:)

Så nå vet dere hva jeg skal i helgen...blir nok litt maling av noe gammelt og koselig!
Selfølgelig blir det en titt for dere der ute også.Nyt den beste dagen i uken folkens det er nemlig FREDAG!!!!Klem fra Vibeke....(som står nesten klar med malekosten:)))

5 kommentarer:

  1. Å good morning!
    Nydeligste innlegg altså.....
    Ble inspirert!
    Man kan jo bare se og se hos deg....du har jo så masse skatter.
    Kose deg i helgen da og ikke rart at folk for lyst til å være snill med selveste deg,godheten selv!

    Her er surt og kaldt i dag.
    Victor er hjemme med vridning i kneet stakkar.
    Gikk på fjelltur med skolen i går og slo seg skikkelig.
    Blir nok fort bra igjen og så kommer jo broremann hjem om noen timer.
    Lykke!
    God kreativ helg min venn.
    Kraftig klem!

    SvarSlett
  2. HEI,
    DETTE VAR MORO, VIBEKE.

    ja, du er skikkelig heldig. godt det finnes mennesker som tar seg bryderiet å ta kontakt... for det er ikke alltid enkleste løsning.
    jeg er så spent på å se.... gøy med gamle ting og møbler. du har det jo så hyggelig hjemme hos deg så nå blir det vel bare enda mer vakkert å se på for oss.
    riktig god helg,

    varm klem fra Tove


    i snøværet....


    SvarSlett
  3. Så heldig du er. Virkelig en snill dame. Gleder meg til å se tingene. Du har så mange flotte ting. God fredag. Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig med slike overraskelser!
    Gleder meg til å se hva du har fått tak i, og hva du tenker gjøre med det.
    Ønsker deg en fantastisk helg, søteste Vibeke!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  5. Heldige deg , blir nok lekkert som alt det andre du har :)
    klem, klem

    SvarSlett