onsdag 10. oktober 2012

Treasurehunting in Notting Hill....

Hallo alle sammen!! Da er jeg tilbake fra en herlig tur til 
fantastiske London. I dag vil jeg vise dere en STOR SKATT fra
selveste Portobello road i Notting Hill,som jeg ble en lykkelig eier av på lørdag... Men først..slik ser det ut fra toppen av den livlige gaten,hvor boder fulle av de mest spennende ting er å finne. Det var også her det ble kjærlighet fra første blikk,når øynene mine falt...

på dette FANTASTISKE gamle engelske fatet fra 1847! Damen som hadde denne boden,hadde egentlig ikke tenkt å ta det med denne dagen..Hun var nemlig litt for glad i det selv...Jeg måtte tenke litt på saken først og sa jeg kom tilbake etter å ha tatt runden i denne herlige gaten.Men fikk det altså ikke ut av hodet og heldigvis var det der når jeg kom tilbake også.Så slik ble det mitt og lovet damen at jeg skulle ta godt vare på det (noe dere vet jeg gjør:))).
 Det har en fantastisk patina og farge.Stort er det også,vi fikk nesten ikke plass i håndbagasjen..ho,ho.Skal si det ble voktet på..og hele familien var spent når vi åpnet kofferten når vi kom hjem...var det like helt tro??


 Det lille saltkaret fikk også bli med hjem denne gangen. det var så utrolig mye fint der, men så var det den plassen i bagasjen da.....


 Sjarmerende patina!!Tenk at det er hele 160 år gammelt....utrolig!!Og nå er det kommet til oss her i Norge...:)
Dette var stort for meg ,og har gledet meg hele turen til å dele dette med dere:))) I morgen kommer flere bilder fra vår høsttur til London, det er rett og slett bare en helt fantastisk spennende by!

             Klemmer fra Vibeke

5 kommentarer:

  1. O-lykke....først lykke for at du er vel hjemme igjen,så lykke for du hadde vært på besøk hos meg og lykkelige du da med slik en nydelig skatt av et fat!
    Klart det var meningen at hun damen i boden skulle ta med seg fatet til deg!
    Og saltkaret....nydelig!
    Å så bra at dere har kost dere.
    Har tenkt på deg skal du vite!
    Her nærmer det seg bursdag til Casper...å jeg gleder meg alltid såååå til å feire og bake og dille og dalle for skjønne snille gutten som blir 12!
    Vel vi sees my darling...ho,ho.
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Ja, her har du funnet litt av en skatt. :) Så vakkert fat.

    SvarSlett
  3. For et fantastisk flott fat, der var du heldig:-) London er en fin by og ekstra moro når man får med slike minner hjem:-) Legger meg til som følger av den koselige bloggen din. Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  4. Så nydelig fat. Litt av et kupp. Der var du kjempeheldig. Gleder meg til å se resten av turen og. Klem fra Liv.

    SvarSlett
  5. Ett utrolig flott fat. Og veldig Vibeke!! Ett nydelig funn til din flotte samling.
    Velkommen hjem, og nyt oktoberdagene!
    Titti-klem

    SvarSlett