onsdag 10. oktober 2012

Smakfulle London!

Tror jeg må ha vært litt sulten under denne turen..hi,hi for når jeg gikk gjennom bildene var det mye matbilder...Bli med på noe smakfulle bilder for gane og øyne!Men først noen bilder fra matmarkedet i Portobello road.
Masse gode lukter kommer fra disse bodene og fristelsene er mange!
 I denne gaten har man også bakverk som sier NAM!!!Her ligger nemlig The Hummingbird bakery!Det er kjent for sine helt spesielle cupkaces og jeg skjønner hvorfor...:)For her ble det DOBBELT NAM!!!

 I denne butikken eller matstedet,ble jeg helt overveldet av den flotte framstillingen av maten og varene man kunne få kjøpt her...nede var det butikk og oppe var det resturant.Etterpå så jeg at jeg hadde vært inni en Jamie Oliver resturant/ butikk....imponerende flott!Kansje man får til å spise der neste gang....:)



 Dere skjønner sikkert hvorfor jeg ble imponert?Men nå får det holde med mat....Nå over til et annet smakfullt sted,nemlig favoritt papirbutikken Paperchase!
 Å jada...jeg fant noe vettu..ikke vanskelig det:)))Når bilder til årets juleutstilling skal lages ,er det dette nye papiret jeg fikk med hjem som skal brukes.Ohhh! Kjenner det klør i fingrene etter å komme igang:)
Julen hadde så smått begynt å snike seg på i London shopping gater.I disse dager holdt de på å henge opp gatenes julebelysning..og vi fikk en smak av jul her inne...på Selfridges julebutikk.

Litt julepynt fikk vi med oss hjem....den fikk vi i Libertys julebutikk.Like skjønn utenpå som inni er dette stedet.

 
 Kjenner dere igjen kulissene under her? Jo det er fra Harry Potters filmene. Vi tok turen til Warner Bros studio og Harry Potter.Der kan man se mange av kulissen som ble brukt i alle disse fantastiske filmene. Det var stort for mine Harry Potter fans her hjemme.

Ja det ble mange bilder dette,og turen var helt topp på mange måter.Selfølgelig er det ALLTID godt å komme hjem til det gode vanlige. Nå skal noen deilige og selfølgelig kreative høstdager nytes!Klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. Oj , vilka bilder! Jag älskar London har faktiskt varit där mer än 30 gånger! Och jag tröttnar ALDRIG! Men du porträtterade en annorlunda men ack så vacker sida av London.. MUMS! man blev verkligen sugen på både det ena och andra. Verkligen vackra bilder som alltid!

    Du är en så skicklig fotograf.

    Önskar dig en superfin helg!

    Klem

    Flisan

    SvarSlett
  2. Hærlige bilder Vibeke..Du er nå så flink med det kamera også..London er fantastisk, vi reiser bortover i Januar..Da skal min kjære nok en gang på Båtmessen,og da er det jo salg der vet du:)
    Ha en super dag,klem fra meg..

    SvarSlett