fredag 12. oktober 2012

Vakker høst i brunt og blått!


Med gamle flasker og litt naturlige matrialer som en lerkekvist el,synes jeg man kan få den enkleste og fineste høstpynt..og med alle vakre blader som ligger strødd på bakken nå for tiden er det jo bare å leke seg frem:)))



Den gamle vinbeholderen er et av mine nyeste bruktfunn. Jeg har planer om å sette den litt ut i vær og vind slik at patinaen blir litt grå/brun...

 Så med dette høstinnlegget ønskes det en herlig helg til dere alle der ute:))))Klemmer fra Vibeke

8 kommentarer:

  1. Å så koselig du har pyntet du vakre!
    Bare full fart innom....nydelig innlegg i går også med DE kakene....jeg tok de til meg...Takk!
    Jeg baker og jeg baker...og koser meg altså.
    Søndag blir det storbesøk som er like kakeglad som meg...så du skjønner hvorfor jeg baker...hi,hi.
    Må du ha en skjønn helg og håper dere har like flott vær som oss!
    Måneskinnsklem til deg i kveld!

    SvarSlett
  2. Nydelige høstfarger, herlige bilder :)

    God helg ønskes!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  3. Så fint du har pyntet.
    Høstens farger er bare så vakre.

    :) Inger

    SvarSlett
  4. Yes, exactly, what I love! My post today morning was: autumn leafs! Hugs, Barbara

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Nydelige bilder, herlige høst farger!
    Ønsker deg en riktig glad høst helg ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Så mye nydelig du steller i stand her inne, Vibeke. Jeg lar meg både imponere og inspirere!!

    Klemklem

    SvarSlett
  7. Hei og hopp! Legnge siden sist. Alt bra?
    Det er veldig fint hos deg...
    Høststemning for fult, skikkelig mysit!
    God lørdags kveld til deg.
    Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  8. Dette var bare nydelig. Akkurat passe blanding av gamle skatter en dasj natur. Jeg ble virkelig inspirert og begeistret :-)
    Fin ny uke til deg :-) Anita

    SvarSlett