onsdag 3. oktober 2012

Noe smått og blått!

 Med nok et blått innlegg tar jeg høstferie her på bloggen:)
Jeg kom over en bitte liten blå engelsk kaffekopp for litt siden og den står nå sammen med den blå samlingen min...i selskap med duftende lavendel.


Med meg fikk jeg også denne,den også engelsk. Tenk tilogmed stempelt under gjorde de seg flid med på den tiden denne søte skålen kommer fra:)
 kjære alle sammen,ønsker dere alle noen herlige høstdager fremover:)
Jeg er "plutselig" tilbake,klem Vibeke:))

11 kommentarer:

  1. Så lekkert! Du har så mange flotte skatter!
    Et flott stempel under da. :-)

    Ønsker deg en avslappende og inspirerende høstferie Vibeke!

    Klem fra Hilde!

    SvarSlett
  2. En stor kram och en önskan till dig om en underbar ledighet. Jag är så glad för att du finns och ser framemot när du dyker upp igen!
    Allt gott till dig!
    Kram Raina

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en deilig høstferie, og takk for nydelige inspirerende bilder på morgenkvisten :)
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelig kopp og styling kjære vibeke!
    Kose deg massevis du.....vel fortjent!

    Gleder meg allerede til ditt neste innlegg!

    Kraaaamar i massevis....

    SvarSlett
  5. Så mange nydelige, blå detaljer :) Flotte bilder :)

    Ønsker deg en flott ferie :)

    SvarSlett
  6. Utrolig lekkert med blått! Nydelige saker du viser!

    Ha en riktig god høstferie! Selv nyter jeg noen fridager og storkoser meg i det fine høstværet ;-)

    SvarSlett
  7. Blått är flott brukar man ju säga och det stämmer verkligen! Här hemma i min trädgård har vår lavendel börjat blomma om igen. Det kändes lite märkligt men härligt att plocka in en bukett och känna en liten doft av sommaren igen så här mitt i höstrusket!

    dina bilder gör mig alltid så glad!
    Önskar dig en trevlig helg!

    kram

    Flisan

    SvarSlett
  8. Så snyggt med blått och lavendel som man kan lukta på så länge, härligt och fin fina bilder. Ha det bra./Anna

    SvarSlett
  9. Måtte bare innom deg i dag....miss you vet du...hi,hi.
    Klemmer...

    SvarSlett
  10. Blått/hvitt porselen er så nydelig. Og det du har der - er bare kjempelekkert. Flott stempel også:-) Skjønne bilder. Det er bildene av hortensiaen under også. En fryd å se på!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Hei:) Nydelige bilder som alltid Vibeke.
    Lenge siden jeg var innom her...
    Blåe engelske kopper er min favoritt!

    I dag blogger jeg (framsnakker) jeg om en fersk interiørblogger som er garantert spennende!

    Klem Anita

    SvarSlett