tirsdag 19. mars 2013

Det var i fjor det......

 Rart er det å tenke på at i fjor på disse tider var det tepper av hvitveis her i området....og jeg koste meg på tur med Nure og plukket rett som det var en bukett:)) I år....har vi det ikke sånn.. og da er det godt å se på litt litt bilder fra hva man har i vente:)
 En liten krans i vårens tegn dette......:)
 Noe i meg blir SÅ glad av å se på en liten hestehov...mye sikkert fordi det er vårens aller første tegn:)






Takk for alle godberdrings klemmer her inne,så søte dere er:))Jeg føler meg heldigvis litt bedre i dag...selv om man skulle ønsket seg litt mere energi.Håper dere kan kjenne litt på gleden i dagens innlegg i dag,for det er til dere alle sammen:)TAKK FOR AT NETTOPP DU TAR TUREN INNOM!! KLEMMER VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Spring in full bloom! Beautiful:)

    SvarSlett
  2. Energi sendes herved i bøtter og spann min skjønne skjønne venn!
    Helt herlige glad bilder,som og gjorde ekstra godt i dag:)

    Varm go klem og selvfølgelig de beste ønsker.
    Camilla.

    SvarSlett
  3. Koslig å se fjorårets vårtegn når snø og isen ligger enda:/.... Våren kan ikke komme fort nok nå...godt med flotte bilder da;)
    Godt du er litt bedre..leit og være ute av form..ha en fin dag videre:)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  4. Å, så snill du er som deler disse herlige bildene med oss!!! kan nesten ikke klare å vente lenger jeg nå, på VÅREN!!! I dag er det iskaldt :(

    Godt at formen er stigende.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. takk for denne nydelige smakebiten av våren. Hvitveiskrans er bare herlig :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  6. Your eye for color is wonderful!
    Thank you for sharing these gorgeous photos.
    Suzanne

    SvarSlett
  7. Ååå gleder meg så til å plukke blomster igjen, og så heldig du er som har blåveis, den vokser ikke her hos oss, men blåveisen er mitt koseligste barndomsminne fra jeg bodde på Østlandet som lita jente.

    Fortsatt god bedring :-))

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    Det er viktig å drømme seg vekk litt... når ting ikkje alltid er slik ein skulle ønske, er det godt å kunne drømme litt... ;o)
    Nydelige vår bilder!! Så søt krans!!

    fin, fin dag til deg, mens vi venter på våren.. ;o)

    klem

    SvarSlett
  9. What a lovely blog, so nice!
    I'm a new foller of you.
    See you next time here..

    Have a nice day
    Hugs,
    Patricia


    SvarSlett
  10. WOW, so beautiful!!!

    lovley greeting, Sylvia

    SvarSlett