søndag 10. mars 2013

Kunne ikke vente lengere.....

I dag MÅTTE jeg bare ut å hente det blå bordet og den lindegrønne gyngestolen min som har stått å på loftet å ventet på vår...Nå skal det få komme inn å GLEDE oss :) Jeg har dekorert det i disse herlige vår fargene,lindegrønn,blå,varm grønn og en smule turkis...Dere har nok skjønt at denne damen er SVAK for denne kombinasjonen....:) Som vanlig byr jeg på mange bilder fra dette nye kosestedet,jeg klarer aldri å legge ut bare ET bilde...der har dere meg,he,he



 Resten av Green Gaten min er også kommet fram.Elsker å blande dette med annet gammelt jeg har :)





 Blåfargen på bordet her er bare heeeelt fantastisk om jeg kan få si det selv.....Skulle gjerne funnet flere slike skatter i nettopp denne fargen :)



 Den varmgrønne hyllen kjøpte jeg på en lokal blomsterbutikk her om dagen...den ga inspirasjon til å gi dette stedet nettopp dette utrykket. Rart hvordan det kan begynner med EN ting.....:)






 Mye MYE sjel i dette gamle skomakerbordet......Åh! det kan jeg like veldig godt,men det visste dere jo....:)
 Lykten er fra Home & Cottage og har fått seg et nytt strøk med varmgrønn,siden den hadde falmet etter å stått ute i sommer. Den vekker også andre ganske smertefulle minner....for i fjor sommer falt jeg å slo meg og den tok meg "godt"i mot kan man si,nesten utrolig at den er hel..hi,hi..kan le av det nå men kneskåla delte seg i to den dagen så ja smertefullt ble det.....Vel vel sånn er det å være en evig kloms:)
Kjære alle sammen nyt resten av helgen og måtte alle få en god start på den nye uken vi har i vente:)
                          Klemmmer fra Vibeke

20 kommentarer:

  1. Sitter i sofakroken med nettbrettet og koser meg ned bildene dine. Virkelig et herlig bord i den skjønneste blåfargen. Falt for den fine hylla også. Ser jeg har mange av de samme sakene som du har satt på den. ;) Så vårfint hos deg! Når jeg begynner å bli bedre skal jeg også ta inn kvister og lage vår, til påske om ikke før.

    SvarSlett
  2. For ett lekkert bord!
    Helt nydelig farge:)
    lekre bilder som vanlig!!
    Love it...
    klem lille meg

    SvarSlett
  3. Vakkert...vakkert og vakkert...blir så fantastisk glad av bildene dine, rene pene farger som matcher hverandre..flinka ;)
    Enig at Green gate er flott til gamle ting, og minner om de gamle kopper og fat etter min farmor:) Har noen "få" i hylla selv...kopper kan man ikke få for mange av?? ;)
    Ha en flott søndag:) ps..de heklede bestemorrutene ligner nesten fargepaletten til en ranukelbukett:)kommer til og bli kjempefint :)

    SvarSlett
  4. For et utrolig vakkert bord:) elsker den fargen :)
    Bare legg ut så mange bilder som mulig du:) bare elsker å sitte å se på alt det nydelig du kommer med og det gir sånn inspirasjon:)
    Vakre bilder i herlige omgivelser
    Fortsatt herlig Søndag
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Nydelige farger, nydelige bilder! Flinke vibeke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Ååå så utrulig nydelige bilder og så dei fine behagelige fargene,til å nyte synet av:)vakkert vakkert
    Tenk å ha så masse fint,herligt;)

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. For noen vakre bilder , det bare oser vårstemning av dem. Jeg er så glad jeg har oppdaget bloggen din ! Jeg får alltid stor inspirasjon her inne ! Tusen takk !!!
    Klem fra Margrethe

    SvarSlett
  8. Vakre bilder! Jeg trenger inspirasjon nå som jeg snart skal flytte inn i hus, så jeg kommer nok tilbake.

    SvarSlett
  9. Hej Vibeke! Vilken underbar färgkombination ihop, det gröna och det turkosa, så vårligt och vackert!! Härliga bilder som alltid här hos dig :-) Stor kram Paula

    SvarSlett
  10. Helt fantastisk nydelige bilder! Vakkert - vakkert-vakkert! Klem Cecilie

    SvarSlett
  11. Härliga du!!! Det är alltid så vackert med dina bilder Vibeke. Ha en trevlig kväll / Kram Anna

    SvarSlett
  12. Å som du koser deg min skjønne venn!
    Og DET kan vi se på bildene dine.....sukk.....ja,jeg sier sukk,for de er så utrolig skjønne!
    Koselig å titte innom deg ALLTID!!!

    Kos deg videre du og ha en flott ukestart.

    Hugs from Bergen :)

    SvarSlett
  13. SÅ FINT!!! Nydelige farger!! Den grønnfargen er min favoritt!! Ha en fin kveld skjønne Vibeke!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  14. Det var bilder til å bli glad av det :) nydelige farger og bilder ! Klem

    SvarSlett
  15. Deilig vårstemning og en utrolig flott bord! Er skikkelig misunnelig på det :)

    Ha en fin kveld
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  16. Beautiful harmony of green and blue ...

    SvarSlett
  17. For en nydelig krok! Herlig med masse bilder ;-) Skjønt bord og hylle i vakre, vakre farger. Så flott stylet. Sukk!

    Ha en fabelaktig kveld, søte du!

    SvarSlett
  18. Åhhh! Så lekkert! Jeg får helt hjertebank jeg av slike fine farger, gamle møbler osv! Nydelig stylet og nå håper jeg det blir vår her på mine kanter også snart:-)

    SvarSlett
  19. Fint og søtt. Liker fargene dine :-)

    SvarSlett