onsdag 27. mars 2013

Inspirert av påskepasteller!

Snakk om å bli INSPIRERT av pastell farger om dagen.....med vårsol og marsipanegg i de skjønneste farger.... ja da måtte det bli en "date"med malerkosten!!!



 Her har et gammelt bord og en gammel bondestol fått en omgang med varm grønn. Jeg kjøpte forleden en hylle i denne fargeskalaen og var i dag hos fargehandleren min å fikk scannet nettopp denne fargen på hyllen. Jeg ville så gjerne bruke den fargen på andre ting også...Som dere ser så vi lyktes å finne en ganske så lik ,og jeg er mer enn fornøyd:)))
 Jeg har kun gitt disse møblene et lett strøk og pusset det litt røft i kantene ol.Åååååå!gjett om jeg har kooost meg med dette idag...:)))))






 Neimen se! Jammen har ikke teppet sneket seg med i dag også....he,he..Ikke så rart ,varm grønn er en farge som passer til veldig mange farger.Det fikk jeg erfare når vi skulle lage dette teppet.
Så var påsken offiselt i gang og herfra ønsker jeg dere en aldeles herlig HERLIG PÅSKE!
                                                             KLEM VIBEKE

23 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Den grønnfargen er så fin. Nydelig hylle, bord og stol. Har også en del grønt i huset, og liker det så godt, spesielt vår og sommertid. :) Jeg har også latt meg inspirere av vår og pasteller. :) Er jo så skjønt!

    SvarSlett
  2. Ååå har du fargekoden på denne;) lik farge som vannkannen fra min farmor...og skulle gjerne malt noen kasser etc med denne fargen. Har ikke kommet så langt og få scannet den:)
    Så vakre farger på marsipaneggene...og gode også vøtt;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er fargekoden:S2020-G60Y :)

      Åååå den vil du LIKE:)))

      Slett
  3. Så nydelig! Det bordet var helt utrolig skjønt og fargen var kjempefin. Også så fint du får alt til å passe sammen da! God påske til deg og

    SvarSlett
  4. Fantastisk flotte bilder du viser. God påske. Klemmer Susanne

    SvarSlett
  5. herlig grønnfarge og nydelige bilder du viser. ett nydelig hjem du har. god påske. klem fra Helen

    SvarSlett
  6. På tide å legge igjen en kommentar og ikke bare snik-kikke her ;) du har virkelig en fantastisk flott blogg, som inspirerer og motiverer meg en hel masse! Nydelige bilder, knallfin stil og mange kreative løsninger jeg elsker. Herlige farger og interiør du viser her denne gang - også- Bloggen din ligger i blogglisten min, så jeg henger med :) ønsker deg en fantastisk påske med mange fine stunder. klem klem :)

    SvarSlett
  7. Nydelig grønnfarge og skjønne bilder! De herlige pastellene minner om at det snart er vår. Sukk! Kan tenke meg du koste deg med maleprosjektet ditt ;-) Selv har jeg dekorert påskeegg - for første gang...hi..hi..

    Ha en fantastisk påske, Vibeke! Kos deg masse!

    Klem

    SvarSlett
  8. Wow, så fint. Bilde nummer to er det fineste bildet jeg har sett på lenge, du er
    super-duperflink. Liker de gamle møblene, det gamle porselenet og trekassen med løker, flaskene, ja alt egentlig...
    Er på leit etter et lignende bord til å ha i glassverandaen, det jeg har der er litt stort.
    Og skulle ønske jeg hadde de blå-hvite koppene mine her hjemme, men de er i farfar-huset for tiden. En fryd å titte innom her hos deg altså.

    God påske :-)))))

    SvarSlett
  9. Helt nydelig! Jeg elsker også pasteller og grønt er bare skjønt!! I dag fant jeg en fin grønn Figgjo saftmugge, det var dagens lykke! Ønsker deg en riktig fin påske og takk for disse herlige bildene du deler! Klem fra Berit

    SvarSlett
  10. Så flott du har!!! Härlig grön nyans på bord och stol :))) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  11. ich liebe die grünen möbel!!! auch ihre dekoration ist wunderschön!!! frohe ostern wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  12. Bare fortryllende vakkert som alltid:)
    Og for en nydelig grønnfarge:) den likte jeg kjempe godt og disse nydelig pleddene dine :) du har det virkelig vakkert og man føler stemningen hele veien:)

    Tusen takk for kjempe koselig spor inne hos meg nok en gang vennen:) utrolig koselig å høre at det er kos at jeg er tilbake:) er ikke vant med sånne koselige ord.....
    Setter virkelig pris på deg og din herlige blogg som inspirerer meg hver dag:)
    Kos deg masse nå i dagene som kommer:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  13. Nydelig vibeke!!

    God påske!

    Klem

    SvarSlett
  14. Så nydelige og inspirerende bilder, de oser av vår:)
    Ønsker deg en riktig god påske!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  15. Underbara påskbilder!! Den gröna färgen på stolen och bordet är helt ljuvligt fint också!! Härlig inspiration!! Kram Paula

    SvarSlett
  16. Hei, Nydelig påskestemning hos deg! påskeklem Siv

    SvarSlett
  17. Så nydelige bilder!!! Og herlig grønnfarge!!! Du gleder og inspirerer!!! Blir så glad hver gang jeg ser du har et nytt blogginnlegg!!
    Kos deg masse i påska! Vi blogges. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  18. Oh my goodness, these are so pretty!

    SvarSlett
  19. Gooood morgen i solen min skjønne blomst!
    Å som du koser deg om dagen....Så nydelig farge og alt du tryller frem til oss som er så heldig å få titte innom!
    Ser du har ALT for mange marsipan egg....hi,hi...hadde ikke vært det her for å si det sånn...ho,ho.
    Her har Caper reist på tur til vakre Voss i dag og skal stå på ski sammen med naboer av oss.
    Vi her hjemme skal kose oss med Victor.
    Solen skinner og skinner og livet er herlig!
    Vi snakkes søde.

    Kos dere.
    Klemmer i bøtter og spann og sånn....hi,hi.

    SvarSlett
  20. Nydelige pasteller og masse inspirasjon hos deg som alltid Vibeke! Ja, en blir inspirert og glad nå som dagene er lysere og sola varmer oss :) Og du inspirerer garantert! Våren er den deiligste tid!! Vakkert teppe og masse lekkert hos deg! Ønsker deg og dine riktig god påske, koooos dere :) Klem fra meg

    SvarSlett
  21. Lekkert!!!

    God påske til dere:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  22. Heisann Vibeke!
    Takk for koselig hilsen hos meg. Henter jo inspirasjon hos deg jeg, vet du :)
    Klem,Anette

    SvarSlett