torsdag 28. mars 2013

Påskelunsj!

Eller skal jeg si påskefrokost...for  dette er en rett vi MÅ ha hver påske. Den lages gjerne på morgenkvisten å nytes hele dagen,frokost-lunsj-og kvelds.....om du vil,hi,hi!!
Jeg er som kjent ingen kokk ,selv om jeg gjerne skulle ønske meg mere kunnskap og tålmodighet når det gjelder matkunst.....men EGGESALAT kan jeg lage...på min måte:)

Først hakkes vårløk,paprika,løk og deretter tilsetter du kokte egg og reker.

Så tilsetter man majones og blander dette lett  sammen. SÅ enkelt SÅ godt!!!



Ikke mange mattips du vil få fra denne damen,det er det MANGE andre som kan mye MYYYE bedre enn meg der ute:))God er denne hvertfall og kan jeg lage den,ja da kan ALLE:)
Vi har i dag strålende sol...og sola skinte også på denne dag for fjorten år siden da vår vakre minste jente Nora ble født.
Pakker,påskeegg,kake og sang har vi hatt denne morningen..samt en laaaang deilig påskefrokost!God skjærtorsdag alle sammen!
                               KLEMMER VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Det ser fantasitsch! Jeg ville virkelig liker å ta ditt sete!
    Kjærlighet, Carmen

    SvarSlett
  2. Nam nam.. dette ser da helt fantastiskt godt ut!! kos deg...

    God påske til deg og dine...
    klem

    SvarSlett
  3. Hjertlig tillykke med dagen til skjønne Nora!
    Å FOR en deilig dag!
    Skulle mer enn gjerne kommet innom....MEN er der i tankene da....hi,hi.
    Fabelaktige bilder!!!

    GOOOOD klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. ÅÅ så godt det ser ut Vibeke.
    Fantastisk.
    Dette må jeg lage snart.
    Vi nyter sola og herlige fridager.
    Det håper jeg dere også gjør.

    Lykke til med dagen til Nora.

    SvarSlett
  5. Hei! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Og for en flott blogg du har da! Herlige bilder! Og denne eggesalten var veldig fristende, den skal jeg absolutt prøve å lage!!
    God påske til deg og dine! Klem,Randi.

    SvarSlett
  6. Det ser riktigt gott ut!
    GLAD PÅSK!
    //Nadia

    SvarSlett
  7. Så inbjudande!!! Jag önskar dig och dina en glad påsk :) Kram Anna

    SvarSlett