onsdag 20. mars 2013

Vinterhvit stue!

Like hvitt inne som ute viser jeg idag...I dag har vi nemlig vært så "heldig"...å fått en aldri så liten snøstorm herjende rundt husveggene her....Etter å ha tilbargt deler av uka på sofaen fant jeg ut at her må det puttes inn litt grønt og våget meg ut en tur for å kjøpe litt blomster som livnet opp.Det gjorde veldig godt og i dag er formen på topp igjen:))) Så da blir det en titt inn i stuen som har fått litt forandring:)




 Fatet med mønster er fra Home & Cottage ,som jeg var så heldig å få på salg rett etter jul:)


 Den gamle trappestigen har fått plass i hjørnet her.Kjekk som hylle er den blitt...og jada oliventreet lever ennå:)


 Det vakre gamle franske bildet er bare nydelig der det henger nå synes jeg. Håper man er så heldig å finne flere av disse.. snart er det ut å "jakte" litt:)))Gleder meg!!



Denne påskepakken skal en helt spesiell få i dag....finnnes det noe påskegodt inni tro?:))
Glad onsdag til dere alle sammen!!!KLEM FRA VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Åhh Vibeke
    Der er altid så mye fint å finne på bloggen din. Skulle ønske at det var huset mitt som var så vakkert !!!!
    Trappen ,er nydelig og kisten som sto under likte eg også godt. ja uansett hva blir fint i de rette omgivelser og de har du <3
    klem nita
    ps: så bra å høre at formen er på vei opp.
    ha en nydelige kveld
    klem nita

    Eg ble forresten så glad da jeg så at du hadde kommentert på siden in. ( for du er et STORT forbilde for meg )

    SvarSlett
  2. så vakkert du steller istand blir bare glad av dette og inspirasjonen kommer hurtig;) Trenger det i denne tiden hvor alle lengter etter våren...snart så...snart;)
    Koslig påskepakke..med koslig kort:) alltid hyggelig og gi bort ting:) Ha en flott dag innomhus i snøværet som tyller oss inn som olemors blondegardiner;)
    Klem vibeke

    SvarSlett
  3. So nice, the white flowers in your livingroom. I like it!
    Yes, also here in Holland, the snow is falling down today. I hope Spring is comming quickly..

    Hugs for you,
    Patricia


    SvarSlett
  4. Maybe you like it to come and see my blog, Vibeke. Hope you like it..

    Nice evening,
    Patricia

    SvarSlett
  5. Lovely pics and your Easter bunny is so sweet:)
    Terhi

    SvarSlett
  6. Så utrolig nydelige bilder du viser!! De vite ranunklene var så skjønne og det var kjempefint med små gåsunger sammen med blomsterbuketten:) Elsker den gamle trappestigen!

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder, og detaljene dine er bare utrolige :) Kan sitte og nyte hvert bilde lenege :) Den lille kisten var helt herlig. Elsket fargen :) Har fått kistedilla jeg nå, har tatt inn tre i huset siste måneden :)

    her herjer det vind og snø også, best å holde seg inne, med vedkassa full.. :)

    SvarSlett
  8. Å så lekkert i stuen snuppa!
    Så flott at formen er bedre:)
    Tenk at det snør altså.....sikkert de siste krampe trekning før våren skikkelig slipper til.
    Vi har veldig flotte dager....kan ikke huske sist det regnet og DET er uvant her altså!
    Bildene fra stuen er bare snop altså,så herlige blomster,og det bildet på veggen....sukk.
    Guri så skjønn påskehare.....og ja tipper det noe godis der ja...hi,hi.
    Jeg kom til å tenke på deg i dag( alltid....;) ) fant en liten skatt igjen som jeg har hatt i 30 år....du skal få se:)
    Vel ha en topp kveld skjønneste bloggvenninne!
    Go klemmmm

    SvarSlett