søndag 24. mars 2013

Ikke alt går som planlagt...


I forrige uke måtte mitt gamle kamera takke for seg, og i foftobutikken lurte de på om det hadde blitt brukt mye..... Jaaaa sånn cirka hver dag,hi,hi.kunne jeg svare.Så det var nå rett og slett slitt i stykker.Så i går fikk jeg nytt kamera å leke meg videre med...å SÅ morro med et nytt "leketøy" som man skal utforske og bli kjent med :))  Så var det over til at ting ikke går som planlagt... skapet vi lagde for noen uker siden gror ikke helt på oss og det er nå tatt ned. Vi skal nok finne en ny plass et eller annet sted...kansje ute til sommeren som en av dere foreslo?:)

Så da dere velkommen til min første" photoshoot"men nytt kamera !

 Det gamle speilet er på plass igjen og kroken ble lysere og luftigere igjen.Kjente alt falt på plass umiddelbart ja...







I morgen skal det påskepyntes enda mere både innendørs og utendørs!!
Om du har lyst er du hjertelig velkommen for en titt i morgen også,klemmer Vibeke

Tusen tusen takk for alle koslige tilbakemeldingene om mitt nye teppe....er fortsatt heeelt fortapt i det:)))

13 kommentarer:

  1. I love all your photos, the machinery is inessential... :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder som alltid!!!
    Ha en fin kveld skjønne. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Hei søte.
    Grattis med nytt kamera. Så gøy.
    Og du har et fantastisk flott hjem. Guri så nydelig. Og den ovnen er bare såå lekker. Lenge siden jeg har kommentert til deg nå men eg tenker ofte på deg og er innom deg ofte og nyter dine aldeles nydelige bilder.
    Flinkeste skjønneste Vibeke. Håper du får en strålende påske.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  4. Å så flotte bilder og tenker det var utslitt det andre ja...hi,hi....
    Rålekkert hos deg snuppa!
    Sees i morgen da!

    Kiss and love
    Camilla.

    SvarSlett
  5. Slitan med nytt kamera, tenker det er stas. :)Bildene er iallefall superlekre, skulle ønske jeg forsto meg mer på fotografering. Aldeles skjønt det nye pleddet ditt forresten, må si din svigermor hekler i ekspressfart. Når vi snakker om pledd, det som du har på disse bildene er jo også aldeles nydelig, hvor har du fått tak i det?? Et slikt kunne jeg absolutt tenkt meg.

    Påskeklem fra Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kari:) De andre heklede pledd du ser her er fra Kid.Du får de i flere nyanser,men er usikker på om de finnes mere.Verdt å undersøke,du ser jo hvor glad jeg er i de som har spandert på meg to stk...:)))Påskeklem tilbake:)

      Slett
  6. gratulerer med nytt kamera:) morro og ta bilder:)og flotte bilder ble det også...som vanlig:)..var vel jeg som nevnte skap ute, blir sikkert fint det også:)
    teppet i de vakreste farger er jo til og bli glad av..og hver rute koslig og hekle, men ett utrolig stykke jobb:)
    Ha en fin søndag:) stikker vel innom imorgen også;) har påskepyntet litt på siden min også:) koslig
    Vibeke:)

    SvarSlett
  7. Härligt med en ny kamera!
    Du har tagit fina bilder.
    Härligt de fina vita pärlhyacinterna med de små vaktelägg i den fina vita skålen.
    Ja påsk är ju en härlig tid för oss som gillar det naturliga:)
    Ha en skön dag.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  8. Grattis med nytt kamera ;-) Så gøy! Og så utrolig flotte bilder du har tatt med det ;-)Detaljene hjemme hos deg er bare helt, helt fantastiske! Her er det bare å nyyyte bildene ;-)

    Ha en herlig uke og en riktig god påske ;-) Jeg kommer selvfølgelig innom igjen for å se ditt påskepyntede hus ;-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med nytt kamera :) Så flotte bilder :9 Den ovnen er så fin! :)

    SvarSlett
  10. Everytime I come to visit you, I just lost myself in these beautiful pictures!!!! You are great!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med nytt kamera flotte klare bilder. Kommer gjerne innom igjen å henter inspirasjon. God påske...

    SvarSlett
  12. Som alltid; nydelige bilder, også med nytt kamera!! ;0)

    God påske til deg!

    Klem

    SvarSlett