torsdag 14. mars 2013

Hvilket HJERTE er du ?

Å male bilder er det jeg liker aller best å gjøre.Jeg begynte med dette for ca syv år siden og har vært innom mange stiler, men et motiv som har gått igjen er HJERTER. Folk elsker hjerter !!...og det gjør jeg også :)
Derfor er det så morro å lage hjerter i alle slags varianter, i dag skal dere få se litt fra fjorårets vårkolleksjon!



 Stort sett alle bildene har håndlaget papir i seg,så alle bildene krever en viss prosess. Først limes alt av matrialet på også skal det males.

 Et herlig flettet papir ...som jeg desverre ikke får tak i lengere..


Det blir garantert hjerter i år også når bilder til vårkolleksjonen skal lages ! Jeg begynner i april:)
I morgen skal vi hive oss ut på et prosjekt vi aldri har gjort før,mannen min og jeg....Ja ikke verst å få med han på dette altså,hi,hi.Ser dere "bordplata" under her ? Ja den er egentlig en dørlem som jeg fant i fjor sommer som vi nå skal bruke i et skap vi har lyst å lage. ÅH!hjoheiiii snakk om å gjøre ting vi egentlig ikke kan...og dere skal få være med på prosessen:) Så da vet dere helgens prosjekt sammen med MYE annet som skjer også..Vi snakker en helg av det kreative slaget:))
               Hjertegoklem fra Vibeke!

11 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder :) Blir inspirert til å male igjen selv !

    Ha en fin dag og lykke til med prosjekter :)

    Klem fra Anette!

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder, jeg er også svak for hjertemotiver:-) Og den skjønne håndskriften din er jo et kunstverk i seg selv!!
    Har kost meg med å se på de fine innleggene under her også, du er en ener på å style og ta fine bilder!! Fikk forresten bladet med artikkel fra deg i posten i går, gleder meg til å lese senere i dag. Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Så vackert!!! Herregud så duktig du är :) En trevlig dag till dig :))) Kram Anna

    SvarSlett
  4. Du er bare utrolig flink i alt sammen:)
    Blir så glad av å titte inn til deg:)
    Hjertene er bare utrolig nydelige, men likte ekstra godt det som hang på veggen med blomster i en vase under:)
    Gleder meg til å se hva du lager i år, må kanskje få deg til å lage et til meg også hvis du selger?????
    Spennende med den døren og litt morsomt, for jeg har også en gammel dør som jeg skal lage meg et skap av. Men må vente til min svigersønn har tid til å hjelpe meg, for får det ikke til helt aleine:)
    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Å du er så så flink og kreativ.. :)
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder av vakre hjerter:) driver selv med ett i sparkel:) som skal henge på ett nyoppusset rom..koslig med <3 :)
    Du som er så kreativ kan jo flette strimler og sy fast i endene;) så får du dine egne ark;)
    Ha en flott kreativ dag...og helg, skapet blir nok flott:)
    Vibeke...hmm kom på at jeg har en rull med flettede ark...tror jeg, skal sjekke..kan isåfall sende til deg:)

    SvarSlett
  7. Å ja det høres spennende ut,morro å jobbe med flettet papir.Tusen takk for flott tilbakemelding:)Klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen:)
      Har sett litt i skap og skuffer her, kan være jeg har brukt det opp...leter mer etter jobb idag:) gir deg beskjed over her eller fb:) ha en flott dag:)
      Vibeke:)

      Slett
  8. Så spennende! Gleder meg til å se!
    Nydelige bilder du maler. Jeg ønsker meg et av de altså!!! Ha en god natt og sov så godt.
    Jeg skal kose meg og lese litt mer i den nydelige interiørboken som jeg fikk inn i butikken i dag. Lev Vakkert.En helt nydelig bok etter min og din smak!

    SvarSlett
  9. Hvad laver du søde snup!
    Å så skjønne Vibekebilder som bare du kan!
    Og den vakreste håndskrift som jeg noen gang har sett!!!

    Kos dere i helgen da.
    I dag har Mr darling bursdag så her blir der kake og Kina mat i kveld:):):).
    Vi sees vakre snille!
    Smask.

    SvarSlett