mandag 11. mars 2013

Vibeke Design med egen spalte !Ute NÅ!

 Så er "Magasinet" ute hvor jeg har fått egen spalte.Der skriver jeg om ulike tema og tar alle bildene selv.Dette skal jeg fortelle mere om litt lengere ned i innlegget for først vil jeg vise en skikkelig "beauty" som har flyttet inn....nemlig denne flotte lysestaken fra Hanna Skafferi .


Mor er SÅ fornøyd og om kvelden når den tennes er det skjønn stemmning på kjøkknete i denne kroken:)
 Ja så tilbake til interiørspalten jeg har i dette Magasinet som kommer ut en gang i måneden,denne gangen fikk jeg tilogmed pryde forsiden til Magasinet som kommer ut i Øvre Eiker! Gøy å se bildene sine på trykk og i A4 størrelse......JUHUUU!! Denne månenden er det vår og påske i fokus og bildene kjenner dere nok igjen....Foreløpig kommer disse Magasinene kun ut på stedene jeg viser over her men  Flinkmedia har planer om å utvide til andre steder i Norges land også. Et kjempe spennende prosjekt å være en del av dette:)


 Hele tre sider fikk Vibeke Design denne gangen,selfølgelig er jeg kjempe fornøyd meg nettopp det :) Spaltisten er godt igang med å planlegge neste innslag ...kooooser meg virkelig med dette kan dere tro.

Så litt kveldsstemmning ut til alle dere....Med ønske om en nydelig kveld til dere alle !

Takk så mye for at nettopp DU tar turen innom!Klem Vibeke

18 kommentarer:

  1. Gratulerer så utrolig mye med egen spalte:) så kjempe gøy:)
    Hvilke butikker får man kjøpt bladet???? Kunne veldig gjerne tenkt meg det ja:)
    For en nydelig lysestaken:) herlig platina og skjønn farge:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Endelig!
    Å tillykke av HELE mitt hjerte for skjønneste flinkeste Vibeke!
    Så gøy for deg og for alle som får se....

    Den veggstaken var vakker vakker...og vel fortjent!

    Ha en super kveld min kjære spaltist.....hi,hi....
    Klemmer i bøtter og spalt.....ho,ho,ho......du vet meg....

    SvarSlett
  3. Så spennende og sååååå vel fortjent!!! Skjønner ikke at ikke flere får øynene opp og bruker deg mer... det er vel bare et spørsmål om tid...:)
    Lysestaken var bare vakker!!!
    Klem,anette

    SvarSlett
  4. Gratulerer såå mye med egen spalte!!
    Det er jo bare så gøy og velfortjent:))
    Dette kan du!
    Kjempe lekker lysestake, vakker!
    klem lille meg

    SvarSlett
  5. Gratulerer med egen spalte!:)
    Nydelige Bilder du viser her.. både i dagslys og i kveldsstemning.
    Ha en fin uke!
    Line

    SvarSlett
  6. Du store min så gøy! Jeg bor i Øvre Eiker så da er det vel sjanse for at jeg får sett bladet:-) Du er en stor inspirasjonskilde! Lysestaken var forresten kjempefin! Klem fra Berit

    SvarSlett
  7. Hej!

    Vilket otroligt vackert hem du har!
    Så inspirerande!

    Kram Sofi

    SvarSlett
  8. ich liebe ihre dekoration!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  9. Gratulerer med egen spalte :) Og med en flott lysestake :))

    Ha en fin uke
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  10. Liker veldig godt stilen din, finner masse inspirasjon fra bildene dine. Gratulerer med spalten :)
    Klem :)

    SvarSlett
  11. Råflott lysestake, ser ut som den kommer rett fra et fransk marked! Og så gøy nmed egen spalte da, grattis =)

    SvarSlett
  12. Grattis Vibeke till din egna spalt. Kan förstå det, lätt som en plätt med dina underbara bilder :)) Jag blir alltid så glad av att kika in hos dig :)) Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  13. Tillykke med din egen spalte, super flot! ;-)

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye, du er superflink :-))

    SvarSlett
  15. Så flott, Vibeke, med egen spalte. Da vår vi vel bare smøre oss med tålmodighet her i Stavanger, til vi også får glede av dette bladet.
    Nyter bildene dine.

    Ha en god dag:)

    SvarSlett
  16. Hei på deg!
    Så kjekt å komme på trykk, med eigen spalte til og med!!! Dette blir spennande!
    Nydelige bilder i herleg farger!!

    Utruleg fin ny lysestake på kjøkkenet ditt!!

    Ha ein superfin dag!

    klem

    SvarSlett
  17. gratulere så masse Vibeke <3 Absolutt velfortjent, du er jo såååå flink. alltid like spennede å titte inn på bloggen og en inspirasonskilde av dimensjoner .klem Nita <3

    SvarSlett