fredag 29. mars 2013

Kreative påskedager!

Åååå vi har deilige påskedager nå....Masse sol og fridager gjør så godt! Slike dager gir både energi og kreativitet......I dag viser jeg noe vi har holdt på med i disse dagene.Først et gammelt bakebrett som er blitt pusset og malt..har lenge ønsket meg et slikt og fant det hos Skrot Tor rett før påske.


     

Så er det neste prosjekt..Nye hyller på kjøkkenet!
Har ønsket meg slike en lang stund og i dag kom de opp:)
Så er vi igang......
 Vi brukte tre hobbyplater til dette .Knektene  er en kopi av en gammel hylle jeg har hatt,så jeg laget en mal og mannen min skjærte de ut.



 Så ble det mere landelig preg på kjøkkenet og det beste av alt mere lagringsplass:)))

Måtte alle fortsatt ha noen deilige påskedager!    Varm klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Å dette var ALT for FIIINT altså!!!
    Heldige du,helt vakkert hos deg.
    Den eggesalaten drømmer jeg om ennå.....

    God natt min skatt,tidlig seng på meg i kveld,hodet er litt rampete:)
    Klemmmmm

    SvarSlett
  2. Å tusen takk min skjønne venn....Du vet jeg mer enn gjerne skulle hatt deg som gjest ved mitt bord:)En vakker dag vettu Camilla så sitter vi der å kooooser oss:))))God natt til deg også,håper du er bedre i morgem:))Go natta klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Vakre hyller med godt innhold:) ble så fint:)og så flott bakebrett du har fått tak i:)
    God påske videre til og nyte deilige vårdager:D
    Vibeke:)

    SvarSlett
  4. The shelves look beautifully made and beautifully stocked!

    SvarSlett
  5. I hope that you have a wonderful Easter celebration with your family, dear Vibeke.
    Enjoy this lovely days..

    Hugs,
    Patricia


    SvarSlett
  6. Så kjempe fine de hyllene ble:)
    De passet jo bare kjempe godt inn:) syntes det er så flott med åpne hyller på kjøkkenet sånn at man ser alt det nydelig man har:)
    Ønsker meg sånne hyller selv:)
    Flinke dere har vært:)
    Og det gamle bakebrett var nydelig:)
    Ønsker deg fortsatt gode dager
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. LOVIN IT !!!

    Greetings from Austria!
    Nora

    SvarSlett