søndag 3. mars 2013

Enkelt og dekorativt !

Dere vet jo nå hvor glad jeg er i naturmatrialer og kranser som dette er veldig enkle og ganske så dekorative synes jeg. Kvistene her er så lette å jobbe med og du lager deg en krans på et blunk:)
Her viser jeg noen måter jeg har brukt nettopp denne lille kransen på,sommer som vinter....
 Det at den er litt "rufsete"kan jeg like.......:)

 Til påske kan man putte på noen fjær også har man  en påskekrans :))


 Her har jeg tvinnet min favoritt kvist av dem alle rundt kransen....en lekker liten dekorasjon ble det:)
Her ble den høstpyntet,med blader,rognebær,blomster og nyper.

Fant visst andre kvister å pynte den med også...
Nå har den hengt ute siden jul med granbar,og om ikke så lenge skal den bli vårpyntete igjen.....
Koselig med snø altså ....MEN nå er denne damen klar for VÅR!!!!!! Tror de fleste av dere har fått med dere det,hi,hi. Riktig god ny uke alle sammen,klemmer Vibeke

12 kommentarer:

  1. Kjempe dekorativt med den kranen :)
    Liker også veldig godt å bruke naturen på denne måten:)
    Nydelige bilder:)
    Ha en herlig uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. jeg fikk litt sommerstemning også jeg :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder, som alltid, hos deg :)
    Har noen kvistkranser jeg også som jeg er veldig glad i. Enkel pynt :)

    SvarSlett
  4. ihre dekoration ist sehr schön!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  5. Å jeg bare love you altså!!!
    Så nydelige bilder og du sprer så masse deilig inspirasjon til oss som er så heldig å ha funnet deg!
    Thank you kjære Vibeke vennen.

    Ny uke og jeg har lyst til å rydde litt i mitt lille lysthus!
    Vi blogges sweety.
    Hug!

    SvarSlett
  6. Smukke billeder!
    Tænker på foråret, sol og sommer :)

    Ha' en dejlig dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlett
  7. Ja,her var det virkelig mange varianter med en og samme kvistkransen!
    Herlig inspirasjon til alle årstider:)
    Meget klar for vår jeg og;)
    Ha en fin ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og masse inspirasjon fra herlige deg som alltid!!! Fin dag til deg og dine!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  9. Beautiful wreath decoration..... So pleased I have found your lovely blog!

    Sophia

    SvarSlett
  10. Kjære Vibeke. du er bare råflink. blir altid like glad av å se på alt det vakre du lager, og gjett om du er en stor inspirasjonskilde for meg :) er spesielt gla i alle maleriene dine. må innrømme eg har brukt litt av dine ider, men på min egen måte. håper det er greit. takk for dine flotte innlegg, Må bare innom her hver dag. :) klem Nita

    SvarSlett
  11. Oi her var det mye vakkert du, og ikke minst herlig inspirasjon. Takk for det du deler, alltid hyggelig å titte innom bloggen din.
    Varm hilsen fra Maliva

    SvarSlett