lørdag 30. mars 2013

Påskeaften!



Årets påskebord ble i år preget av det litt barnslige slaget....Vi var bare voksene ved bordet i år ,men jeg syntes denne ideen var så søt at den måtte jeg bare prøve....

En liten harepus ble borkort -Her har jeg brukt en serviett som ble til lange ører og
harepusfjeset er klippet ut.




 En liten kvist og blomst knytes i servietten og harepusfjeset legges oppepå.Små sjokolade og marsipan egg strøs over som et lite dryss av pastell.....Skal si det var populært med denne spiselige pynten utover kvelden.....Sjokolade og marsipan ..alltid en sikker vinner om du er stor eller liten det:)
Gjestene lo og smilte når de så bordpynten i år...og vertinnen tenkte "å så godt det er å være litt barnslig....igjen:)))))
Håper alle har SUPRE dager der ute!!KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. SÅ fint påskebord du har dekket! Gøyal tallerkenpynt, klart vi voksne også må få leke oss litt og dra på smilebåndet:-) Ønsker deg en fortsatt herlig påske og nyt det gode været!

    SvarSlett
  2. Just love it and you.....:):):)
    God natt snuppa !

    Klemmer fra moi

    SvarSlett
  3. Så hyggelig påskebord! Fine pasteller...
    Jeg elsker å dekke bord, la kreativiteten leve sitt eget liv. Ser ut som at du også liker det? Hyllene på kjøkkenet ditt var super fine!
    Fortsatt god påske til deg.
    Klem Inger Johanne

    SvarSlett
  4. God Paske, Happy Easter!
    wishes you,
    Nicole

    SvarSlett
  5. Wesołych i udanych Świąt Wielkiej Nocy!!!
    Agnieszka.

    SvarSlett
  6. Fint påskebord.
    Jeg kan også godt lide at gøre noget ekstra ud af borddækningen når der kommer gæster.
    Har lagt mig til som fast læser samt lagt din blog på min blogliste.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  7. WOW!LEKKERT!!!
    Ynskjer deg gode siste to feriedagar :)

    SvarSlett
  8. Dina bilder är så vackra, du har så fint.
    Ha en fortsatt go påsk!
    Kram Agnetha

    SvarSlett