lørdag 7. juli 2012

Dobbelt så mye å glede seg over

Har gått en stund å tenkt på om ikke det hadde vært fint med en tallerkenhylle til på kjøkkenet...Siden jeg har samlet endel fat og tallerkner gjennom året som har gått. Så da ble det anskaffet en til idag:)Hyllene er fra Home & Cottage,og heter Lyngør.
Under opphengprosessen ble det selfølgelig litt "knoting",slik som det pleier når to hyller skal henge likt...

men når alt er på plass,er alt strevet glemt:)))

Åpent, LYST og sommerlig på kjøkkenet nå!

Ingen sol på oss i dag desverre, men solsikkene stråler opp en grå lørdag uansett:)))Fin lørdag alle sammen:)Klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder som alltid hos deg Vibeke! Tallerkenhyller er så fint og jeg skulle ønske jeg hadde plass til en jeg og:-) Nydelig bukett du har plukket, den pyntet virkelig fint opp.

    SvarSlett
  2. HEI,
    gratulerer med "sterohyller" ;-))
    kjekt med romslige hyller og masse plass.
    god helg til deg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint det ble!!! Og for en nydelig bukett med blomster♥

    Ønsker deg en fin lørdagskveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Så lekkert det ble med den den hyllen!
    Den buketten var nydelig!
    Har kost meg med alle de herlige innleggene lengre nede her:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  5. Hei Vibeke!
    Så fint det ble!!!
    Og så lekker uteplass du har laget.
    Får håpe det blir noen fine solskinnsdager etterhvert, så du kan nyte sommeren på den flotte plassen!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. God morgen Solsikke!
    Å så fint det var med 2 hyller i sammen!
    Nydelig bukett,og vakkert med alle de hvite fatene sammen.
    Du er så flink Vibeke....Alt står i stil,bildene på siden også....å,du har en vakker blogg,vet jeg har sagt det før.....men...Lekkert!

    Du kan tro vi hadde det flott i går,plassen de feiret på fikk meg til å tenke på deg....kunne minne litt om Maihaugen,ja virkelig vakkert sted og været var nydelig!
    I dag skal jeg legge inn bilder fra hagefesten på fredag!
    Så vi sees min skjønne venn.

    smil og klem
    Camilla

    SvarSlett
  7. Vakre solsikker i en nydelig bukett!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett