fredag 13. juli 2012

Lavendelsommer

 Ikke vanskelig å se at jeg er glad i lavendel...for det første man møter er nemlig det når man ankommer hjem i min hage. Synes det er så herlig å bli møtt av denne skjønne planten og dens utrolige gode duft!
 I tønnen her planter jeg hver sommer masse lavendel.De flyttes omsider over til bedet dere ser bak her . Der holder jeg på å samle opp til en lavendelhekk.
Klart man må ta meg seg denne herlige duften inn også....
                                          Her har de fått plass på badet.

          Gult og lilla er virkelig friske farger sammen synes jeg !!



Farger og dufter som holder et herlig sommerhumør opp dette :))
                        Klemmer fra Vibeke  

3 kommentarer:

  1. Hei Vibekeskjønning..
    ÅÅww så vakkre unlegg her inne hos deg.
    og lavendel er jo bare en herlig plante, som jeg elsker.
    Så herlig duft og.
    Og inlegget om Nure var bare såå søtt.

    Jeg håper dere har fine sommerdager der du bor. :) Dagene går så fort, og snart er det høst og skole igjen.
    Så vi må bare nyte sommeren og fridager.

    Nå er vi i sandnes på vei hjem igjen fra den beste fereien ever.. :)Jeg og jentene alene på tur var det beste for oss nå.

    God klem fra Margareth

    SvarSlett
  2. Tusen takk Margareth:) Så godt å høre at dere har hatt det heeelt topp,jeg har fulgt med vettu å sett at dere har kooost dere MAX!!I dag har vi en deilig lørdagsmorgen med sol,måtte den skinne hele dagen...!

    Mange klemmer til deg fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei :)lavendel er en nydelig plante med en herlig duft ...jeg har også plantet meg en lavendel hekk:)kos deg i sola klemmer fra Eli:))

    SvarSlett