torsdag 5. juli 2012

Så ble det en til......

Levegg!!HURRA!!!!og TAKK til dere,for uten all responsen på den forrige ,hadde jeg nok aldri fått mannen min på gli med et nytt leveggprosjekt...hi,hi:) Han ble nok litt gira når han fikk vite at noen der ute syntes han hadde litt "dreisen" på dette...:)))Så nå har vi fått en til, og det ble virkelig en ny veranda:)Ser dere teamworken her eller?,han slår opp plankene og jeg maler "nesten" i det de blir slått opp,ha,ha...ja sånn kan vi holde på...Nå er vi slitene og en smule solbrente,men FORNØYD!!!

Slik gjør "snekker`n"min det!Skjærer ut en halvsirkel på hver side,og setter du disse sammen med flere danner de sirkel mønsteret:)Enkelt men dekorativt synes jeg:)Så nå står jo bare kremjobben igjen for meg,nemlig å dekorere...har jo ikke bare laget levegg vettu,da MÅTTE det jo skje noe annet også...Veldig typisk meg det der..men det setter i gang en prosess ,altså den kreative prosessen:)Så nå skal jeg kose meg med dette noen dager også kommer det nok noen bilder snart:)Disse strålte om kapp med sola i dag!! Jeg bare elsker solsikker,snakk om å gi ENERGI!


Håper alle har en strålende sommerdag:)Klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. Så herlig med enda en ny levegg! :)
    Har vært "kikker" i loggen din en stund, men dette er vel første kommentaren jeg legger igjen. Masse herlig inspirasjon finner jeg i alle fall i bloggen din! :)
    Akkurat nå holder jeg på å bygge ut verandaen min med noen kvadrat ekstra og med takoverbygg - det skal bli deilig med terassevarmer innunder så vi kan sitte ute litt lenger utover sommerkveldene uten å fryse.

    Liker så godt fargen på terassen din, og lurer veldig på hva dere har behandlet med? Vil tro det er terassebeis? Har så lyst på en litt lys men ikke alt for kald gråfarge på platten her også nå, som allerede er nyrenset og bare venter på litt varme og tørk så den kan settes inn med en lekker gråfarge :)
    Hadde satt stor pris på å høre hvilken farge det er dere har på platten her.
    Fortsatt goood sommer til deg og dine! :)

    SvarSlett
  2. Ja selfølgelig skal du få vite fargen:) Den heter "Kontur". Den er vi veldig fornøyd med,og jeg har brukt den på flere ting også jeg,feks inngangsdøren vår:))Takk for hyggelig tilbakemelding og at du titter innom:)Fortsatt god sommer og lykke til:))

    SvarSlett