fredag 20. juli 2012

Røde søte små...

Det er bare fantastisk det som har skjedd de siste dagene og ønsker alle nye følgere hjertelig velkommen.Overraskende og veldig gøy med så mange gode tilbakemeldinger fra alle dere:) I kveld på min lille tur med Nure fant jeg disse deilige bærene og tok med meg litt hjem til planting ,pynting og selfølgelig spising:)
Markjordbær...noe av det søteste som finnes:)










"Bringebær 1966"har oldemor skrevet på en gammel saftflaske..lite ante vel hun at 46 år senere skulle denne flasken brukes som vase eller lysholder av nettopp meg:)
En deilig sommerkveld har vi her i kveld,måtte det bare vare!!Riktig god helg til dere alle!

                       Klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Så herlige sommerbilder og søte små deilige bær. Kjenner smaken av de. Håper du har flotte avslappende sommerdager!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hilde:) Ja vi koser oss i disse dager,selv om jeg har begynt på jobb igjen,har man litt fri innimellom og ettermiddagene benyttes utendørs..bare det ikke pøser ned er jeg fornøyd.MEN idag har vi sol,og den skal nytes max:)Herlig lørdag til deg:)

      Slett
  2. Så morsom bruk av Norgesglassene. Du er jammen oppfinnsom :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Therese:) Ja syntes den ideen var litt koslig,Norgesglasser er søte og markjordbær er søte...en veldig SØT kombinasjon blir det da:)))Fortsatt fin ferie til deg,klem Vibeke

      Slett
  3. Så gott och så fint. Härliga bilder.:-) Kram Stina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk Stina:)Elsker alle disse herlige sommerbærene :)Klem Vibeke

      Slett
  4. totally in love with your blog!kisses from Rome...

    SvarSlett
  5. Neimen skjønne Vibeke så herlig du er i sommerhatten din!
    For noen vakre bilder og ser det er masse nydelig jeg må se på etterpå ja....
    Som du skjønner: I'm back on blog!
    Har hatt noen koselige dager på landet,uten data!
    Så nå skal jeg kose meg å luske innom masse blogger i regnet!
    Grattis så mye med flott omtale og bilder fra bloggen.....på tide du blir kjendt ut i verden!
    Men ikke bli overlegen da...ho,ho!
    Sååå søt i den hatten altså!
    Vel ha en vidunderlig god helg min venn.
    Klemmer from Bergen.

    SvarSlett