fredag 13. juli 2012

Naturlig,vakkert og inspirerende !

På vår ferietur rundt omkring i vakre Norge i år,fikk jeg samlet med meg litt kvist og kvast som skal etterhvert bli til litt inspirerende pynt.....
Disse fine skattene fant jeg ved denne vakre stranden,ved Sogn og fjordane.
Sjekk det grønne vannet!! Å så vakkert det var der:)

Slike båthus var det mange av,og jeg synes slike hus er så sjarmerende...Legg merke til hvordan de har gjort det med taket...Synes bare det er fasinerende og vakkert jeg:))




Det er noe skjønt over slike gamle,mosegrodd steingjerder synes jeg......Tenk på all jobb og krefter de brukte for å stable mange, lange slike gjerder...utrolig!
Dette tenker jeg blir et slags skilt i fremtiden,kvistene har jeg en ide om skal bli oppheng til små uroer:))Under her har eieren av dette herlige stedet funnet et stort og herlig stykke drivved,som hun har brukt som pynt ved inngangen sin:))
Etter vår tur til Gøteborg denne uken,fant jeg denne boken som jeg vet har vært ute en stund nå...men jeg har tenkt at "nei den har vel bare en eller to gode ideer,også er resten bare surr"for jeg har mange slike bøker skjønner dere..MEN denne er bare helt fantastisk!!!Mange MANGE gode ideer,som jeg kjenner inspirer veldig!!

Selve boken i seg selv er vakkert utført,så dette blir en bok som kommer til å ligge mye fremme:)I dag skal siste feriedag nytes,vips der var tre uker gått alerede....God helg alle sammen,klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. så nydelige bilder fra en flott tur. herlig å finne slike "natur-skatter". Spennende å se hva du lager ut av dem.
    Fredagsklem

    SvarSlett
  2. Ja det var virkelig en herlig tur:)Kommer vel noen bilder av dette utover høsten,når pusslingen med slikt kan begynne:)))Klem til deg Marit,håper fredagen din er gooo:)

    SvarSlett