onsdag 4. juli 2012

Vi lar humla surre.....

Skal si humla har det travelt for tiden,mange mange blomster å "besøke":)

Denne stauden har jeg hatt i en del år nå,og i år har den spredd seg helt enormt...."Solskinnsbomber" overalt her nå(den heter jo ikke det,men jeg kaller den det,for den minner om en sol:)Desverre vet jeg ikke navnet på den...sikkert noen der ute som vet:)

Ikke har det vært noe latmanns liv her idag,for vi har prosjekter på gang....og vi blir ikke ferdig idag,men i morgen kansje:) Gleder meg til å vise dere,for dette tror jeg blir fint:) Faktisk er det dere jeg kan takke for at det ble noe av dette prosjektet,hi,hi...ja nå kan dere lure nå.....


Mange blomster viser seg fra sin vakreste side nå,og det NYTES !!Her er revebjeller og primular.

En fantastisk sommerdag har vi hatt i Telemark i dag,det er bare SÅ godt å vandre rundt i hagen og kjenne sola steke lett i ansiktet:)Da ser vi om vi blir ferdig i morgen da,jeg skal hvertfall begynne å male litt i kveld...med hvitt:)Kjære alle sammen ha en strålende sommerkveld!Klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Sommerlig og fint! Flott staude i gult. :)

    SvarSlett
  2. Å så deilige bilder,skikkelig sommer!
    Utrolig mye vakkert så blomstrer i din "smukke have du søde"
    Her er grått i dag men varmt.
    Kan tro vi hadde drømmedag på Tv 2,var i alle studio,fikk deilig lunch og en haug med gaver....kjekt med mange søsken altså....kan jo besøke en ny hver dag,knis....
    Så nå er onkel Walter den nye helten til gutta,hi,hi.
    Han fikk Cupcakes av "Bakermester Harepus"...

    God god kveld skjønne vakre du!
    Solskinnsklem

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder!!

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem linda

    SvarSlett
  4. FINE BILDER DU TAR!!!JA JEG ER SPENT PÅ VA DERE HÅLLER PÅ MED;)))KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett