mandag 23. juli 2012

Blomstrende inspirasjon !



 Jeg har sagt det mange mange ganger før..MEN blomster inspirerer meg så veldig.Jeg bare elsker å ta bilder av en bukett eller bare en enkel blomst.Form, farger og struktur inspirerer til å kombinere blomstene med tekstiler, møbler og stentøy.Bli med på denne tirsdagens blomster INSPIRASJON!




 Roser,bitte små nelliker (som jeg egentlig ikke liker..men disse likte jeg veldig godt:))og persilleblomst hentet fra grønnsakshagen:)

 Farger som bare sier "JAAAA!" for meg dette....







Håper inspirasjonen nådde ut til deg også:))Fortsatt strålende tirsdag. Varm klem fra Vibeke!

7 kommentarer:

  1. Herlighet jeg dåner IGJEN!
    Du skulle vært florist du Vibeke.....sukk og atter sukk noe så vakkert er det leeeenge siden jeg har sett!
    Du gjør meg helt satt ut.....*smil*
    Og jo,du liker nelliker!
    Hvor har fått tak i disse?
    Tusen takk du flotte Vibeke for noen nydelige bilder til STOR inspirasjon!
    Fineste blogg ever altså!!!
    Å,nå må jeg se igjen.....

    God klem

    SvarSlett
  2. Ååå du alverden så flott. OHH altså.
    Så vakkre blomster og nydelige bilder igjen.
    Du er så flink Vibeke.

    Jeg koooste meg så masse med bildene.
    Solskinnsklem til deg min venn.

    SvarSlett
  3. For noen lekre blomsterbilder! Du har et veldig godt øye for å lage vakre komposisjoner!

    SvarSlett
  4. Hello my friend!
    Bare innom for å si at jeg blir uten data noen dager.....
    Hold ut og ikke gråt....ho,ho.ho!
    Skal på landet igjen!
    Vel da må du ha en herlig uke.

    Klemmer og smil for alle dagene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du er bare så skjønn Camilla,ja da savner jeg deg alerede da:))Ja når du kommer hjem blir det en liten overraskelse til deg.....:)Ønsker deg en strålende tur kjære venn:)Klem og smil for alle dagene herfra også:)

      Slett
  5. For en flott bukett,og for noen nydelige bilder du har tatt....kost deg masse med kameraet skjønner jeg og det er bra for nå koste jeg meg med de nydelige bildene dine!!
    Toveklem:)

    SvarSlett