fredag 27. juli 2012

Enkelt & hvitt,sommerkjøkken !

Sommeren har satt sitt preg på kjøkkenet,og jeg liker det hvitt og enkelt!



Slagbenken har flyttet inn og biedermeiersofan har tatt plass på loftet.Vi får se hvor lenge det blir slikt..har alerede flere i huset som savner å "slange"seg i den....:)


Det er mye lettere å møblere nå som vi har mye mindre spisebord,angrer ikke på det byttet der:)


                 Enkelt og hvitt...love it!

Gamle flasker har jeg blitt helt besatt av...her en søt liten ølflaske fra Bergen:)


Vakker gravering på denne gamle kniven,alt ble gjort med stil før. Noe jeg har stor sans for. Helgen skal her fylles med ulike kreative sysler,det er meldt malevær,nemlig regn...Ønsker dere alle en herlig helg!  Klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Nydelig Vibeke...Kos deg med malingen i morgen, blir nok et ordentlig skitvær ja...

    SvarSlett
  2. Hei hei Bente:)Ja inne vær blir det garantert,selv om regndressen må på opptil flere ganger...slik er det å ha hund,som må ha sine turer:)Håper du har en herlig lørdag:)

    SvarSlett
  3. I love your white and your kitchen!! By by
    Elisa from Italy

    SvarSlett
  4. Vibeke! Hver gang jeg er inne og leser her, kjenner jeg det bobler i magen! Og så MÅ jeg bare flytte på noe, male noe, bytte noe, finne frem noe eller rett og slett ta turen til Fretex borti gata. Du inspirerer! Og det er så skjønt!! :)

    Håper du får en fin helg, og som jeg sa; Du finner nok på noe :)

    Stor klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å Feride du er jo bare skjønn:)Som vi har snakket om før, det å inpirere å glede er hele greia med denne bloggen.Når jeg får slike tilbakemeldinger som dette, da vet jeg at jeg er på rett spor. Det inspirerer jo meg igjen og det gjør meg bare så glad:))Håper helgen er strålende og joda jeg finner på noe....gi meg litt maling,lim og papir og jeg er i gang,hi,hi:)))klem Vibeke

      Slett
  5. Så lekkert - er såå glad i den gode sommerstemningen det blir i ett lyst, lett og hvitt rom. Synes det ble veldig koselig med slagbenken på kjøkkenet - det hører liksom til på ett "gammelt" kjøkken. Vi har også slagbenk på kjøkkenet og der er vi flere både to og 4-beinte som trives, jeg foretrekker kaffekoppen og ei god bok eller med en pc på fanget... hehe...
    Ønsker deg en fin fin helg med masse sol og varme!'
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  6. Så nydelig kjøkken!

    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  7. Kjære Vibeke!

    Så nydelig og hvitt
    Så gammelt og slitt
    Så vakkert alt som er ditt....

    Ønsker deg den skjønneste helg min venn.
    kjempeklem...

    SvarSlett