onsdag 25. juli 2012

I grøftekanten....

Med inspirasjon fra "hundekjeksen"som finnes i grøftekanten nå,ble innganspartiet dekorert med stein,skjell og lin idag.Som jeg skrev igår skal det kansje bare EN blomst til for å bli inspirert !
Synes den bare er SÅ vakker og inspirerende med sin form og farge!
Gamle medisinflasker og saftflasker er bare de kuleste vaser til dette:)
Steinsamlingen min fra Danmark ,har også blitt gjort noe med..
Disse har vi gått å letet etter på mange av Danmarke herlige strender,og alle har et hull i seg slik at de kan henge på denne måten. Inspirasjonen til dette har jeg fått av min gode venn Vita i Danmark. Hun har et helt tre med mange slike steingirlandere...Et fantastisk skue som dere ser:)



Før sto denne slagbenken ute ved inngangspartiet,men med alt regnværet vi har hatt, turte jeg ikke å ha den ute lengere.Så den har nå flyttet inn. Med gamle broderte puter fra oldemor er dette blitt en ny kosekrok på kjøkkenet. ALLTID morro med litt forandring:)

                     Klemmer fra Vibeke

14 kommentarer:

  1. For en vakker og inspirerende blogg du har!!
    Nydelige bilder som gjør en glad:)
    Artig med steingirlandere.Dekorativt...og nytt!
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig tilbakemelding,tusen takk:)Masse velkommen skal du være:)

      Klem Vibeke

      Slett
  2. Så herlige bilder!
    Skikkelig sommersteming :)
    Kos deg videre!
    Klem ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir litt inspirert når sola titter frem vettu:))Tusen takk og fortsatt god sommer:)

      Slett
  3. Så koselig inngangsparti hos deg :) Veldig innbydende :)
    Jeg har laget bed ved inngangspartiet i dag, så håper det blir koseligere inngang her også :)

    Kjempeflott den slagbenken også! Står på min ønskeliste også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:))Koslig å gjøre det fint rundt seg og spesielt innganspartiet er ekstra hyggelig å gjøre litt ut av:)Klem

      Slett
  4. Utrolig SÅ inspirerende og vakkert du har gjort det ved inngangspartiet. Jeg falt sånn for det teppet ditt, hvor er det kjøpt? :) Vakkert med hundekjeksen i grupper slik du har gjort det her. :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk Hulda:) Teppet er fra Home & Cottage. Er vedlig glad i det :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Harmoni og lekkert sammen! Flaskene dine er bare så flotte med blomster i! Liker linfargen til det lyse! Hyllen din er bare så flott!

    Blir så glad av i kikke innom deg! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg:)Er blitt litt for glad i de flaskene,hi,hi:)

      Slett
  7. Så nydelige bilder!!!
    Blir veldig inspirert av deg.
    Ha en fin sommernatt. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk,så herlig at det inspirerer:)Klem til deg:)

      Slett
  8. Så koselig det var her hos deg ღ
    - vakkert og innbydende... Ha en
    fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Very very nice your photo!! Elisa

    SvarSlett