tirsdag 3. juli 2012

En aften i det fri...

En ny sitteplass har jeg funnet meg i sommer,nemlig under en prydbusk av de skjønneste hvite små blomster.

Med en varm kopp te og frisk fersken,ja det smakte godt her det..

Kan ikke klage på denne utsikten nei....:)

Man trenger å roe det ned etter å ha plantet stauder til den store gullmedalje som jeg har gjort idag. Det var tilbud på stauder som jeg har ønsket meg lenge idag,så da var det jo ikke noe å lure på:)


Staudene var stokkroser i rosa,mørk rosa ,gult og hvitt,riddersporer i lilla/blått...og mange mange flere:))Viser dere også en av skattene som jeg fikk med meg fra Røros idag-nemlig det skjønneste fat!

Det flotte bestikket er også tatt med fra fantastiske Røros,og stempelet på fatet er det eldste stempelt til Egersund.


Den siste skatten sparer jeg,fordi jeg har en plan..hi,hi:))

I morgen skal det skje en sak jeg ventet lenge på dere...det innebærer snekrig og maling.Oj oj som jeg gleder meg!!Byr på bilder fra det etterlengtende prosjektet i morgen,så har du lyst har du lov...til en titt innom i morgen også:)Klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Vakre sommerbilder!
    Den plassen ser kjempekoselig ut:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Linda:))Koselig å ha litt flere plasser å gjemme seg vekk på vettu;)

      fin kveld til deg også:)Klem

      Slett
  2. SÅ STEMNINGSFULT OG VAKKERT!!!GLEDER MEG TIL Å TITTE INNOM Å SE DITT NYE PROSJEKT:)))KLEM FRA Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og velkommen som ny følger Eli:)Blir spennende i morgen ja:))klem Vibeke

      Slett
  3. Man skal unne seg slike øyeblikk!Bare nyte og koble av. Din skjønne prydbusk er veen sjasmin? Jeg har plantet to slike i år, tre syrintrær i tillegg til de to jeg har fra før og et svarthylltre.

    Greit å komme over tilbud på stauder. Det blir fort dyrt ellers når man skal ha noen. Og for noen skatter du har mmed deg hjem fra vakre Røros! Du vet å finne de.

    Takk for så fin hilsen inne hos meg! Varmer mitt hjerte! :-)

    SvarSlett
  4. Hei Hilde:) Jeg trodde også det var sjasminbuske...men det er det altså ikke...husker ikke hva den heter heller desverre.Den blomstrer som bare det og er så vakker der den står:)Klem

    SvarSlett
  5. God kveld du skjønne i det grønne!
    Smukke bilder,ja virkelig flotte!
    Herlig koseplass,dufter godt.....

    Lys gul revebjelle? det har jeg ikke sett før..så lekkert til det skjønne fatet.....sukk og det siste bildet i dag var bare....ja,nå gikk jeg tom for ord,hi,hi.

    Nydelig innlegg av nydelige Vibeke;)
    God nattda,i morgen blir det søtt hos meg!
    Klemmer;)

    SvarSlett
  6. Åhhh, for en fantastisk koselig plass! Skjønner godt at du gjerne sitter der. Nydelig fat du har fått tak i også.

    Jeg storkoser meg alltid inne på bloggen din. Du har alltid så utrolig flotte bilder. Sukk!

    Ha en riktig god natt!

    SvarSlett