søndag 15. juli 2012

Markedsdag i Nevlunghavn

I dag tok jeg meg en tur til 
Othilies Gårdshandel,som ligger i disse
landelige omgivelsene...For å 
komme dit må man passere sjø,hester
og gamle vakre hus...
alerede der er jeg fortapt:)







Her er butikken Othilies Gårdshandel til skjønne Bente som har satt igang hele denne markedsdagen. Her var det flere utstillere av min smak, gamle bruksting,keramikk og mat ,jeg gikk bare å koooste meg:)
         Herlig steinovnsbakt brød fra Bentes egen steinovn....:)

Klart jeg måtte handle litt...

En av utstillerne var Nina Kristin ,med sin fantastiske keramikk.Hun lager bare så mye vakkert. Jeg måtte bare ha denne lille fugelen og selfølgelig med tilhørende hjerte, med ordet GLAD:)))Helt skjønn!

       Brød måtte man jo også ha...smakte heeelt fantastisk !!
Noe gammelt fikk jeg også med,gamle linhåndkler med rødt monogram.
              En gammel kniv ble også med hjem !
Neste år vil jeg også være med på denne markedsdagen med mine malerier, det var bare en helt spesiell og koslig atmosfære over dette stedet. Takker Bente og hennes utstillere for et herlig besøk, gleder meg alerede til neste år:)Ferien er over for min del i år,i morgen venter jobb..ja ja slutt på "slaraffenlivet" dere heldigvis er det lenge igjen av sommeren..(får vi håpe..:)God uke til alle dere der ute!



                              Klem Vibeke

5 kommentarer:

  1. ÅÅ Vibeke, så koselig. For en fin dag dette må ha vært altså. Så koselige bilder, jeg har sett på de mange ganger allerede. Og de er så fine.
    Og klart du må være med til neste år...
    fuglen og hjertet var søtt. Og brødet så veldig godt ut.
    Jeg kom hjem fra ferie igår, og er litt sånn tom for energi idag.. Bare sittet og slappet av og hvilt mine muskler... hehe..

    Imorgen er det jobb igjen. Men jeg håper å ta noen helgeturer et eller annet sted.

    Ha en fin uke på jobben din Vibeke, så blogges vi. :)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Helt alvorlig altså!
    Nå er det 3 gangen jeg er innom deg i dag! Knis....
    Du har jo så masse flott å vise at jeg blir helt "månebedotten"som de sa i gamledager i Bergen!
    Ser virkelig ut som dette har vært en dag for deg ja!Tenker du har kost deg og du vil passe rett inn der til neste år så klart!
    Koselige bilder min venn.
    Ja,ønsker deg FORSATT en herlig kveld og nå kommer jeg ikke innom deg mere i kveld...tror jeg trala la...
    God natt min skatt!

    SvarSlett
  3. Her skulle nok dere to flotte jenter som over her vært med på:)))Vi hadde garantert kooost oss sammen:)))Takk for alle koslige hilsner i går Camilla ,kan fortelle deg at det står bare bra til etter fallet...alle blåmerkene skifter farge hver dag,he,he..og gjør bare mindre og mindre vondt.Jeg var virkelig heldig som ikke skadet meg mer alvorlig.Må dere ha en strålende mandag!Kjempe go klem fra en som er så glad for å ha dere tilbake <3

    SvarSlett
  4. FOR EN IDYLL!!!NYDELIG PLASS OG SÅ SØTE TING DU FIKK KJØPT MED DEG:) KLART DU MÅ VERA MED ..MED DINE FLOTTE BILDER !!
    KLEMMER FRA eLI:))

    SvarSlett
  5. Tusen,tusen takk igjen..Kjempekoselig at du tok deg tid til å komme hit Vibeke..Her er vi ganske slitne i dag, men du verden vi har kost oss i helgen:)Klem fra Bente...

    SvarSlett