torsdag 18. april 2013

Brunt & hvitt..en ny favoritt!

 Siden jeg begynte å blogge i 2011 har gradvis stilen forandret seg litt her hjemme...Jeg er blitt litt "tøffere" og har virkelig fått sansen for den rustikke stilen. Brunt og hvitt er en favoritt om dagen.Før var det grått og hvitt som dominerte i stuen,men nå brytes den stilen mer og mer opp av brune innslag:)





 Tenk at oliventreet har overlevd gjennom hele vinteren...det har aldri skjedd før:) Nå blir det spennende å se hvordan det vil ta seg ut i sommer:)))






 Her er gamle tallerkner og fat i forskjellig bruntoner.Alt er funnet på loppis,skrot Tor og sausenebbet er kjøpt hos Bente med den koslige butikken Otiilies Gårdshandel .








 Siste bildet er fra i fjor på denne tiden.Hvitveisen er det en stund til vi ser ennå på disse trakter men våren er så absolutt på vei og hagen er snart fri for snø.:)HURRAAA!!!....Gleder meg SÅ til å begynne å pusle litt i hagen igjen:) RIGKTIG GOD HELG ALLE SAMMEN!
                           KLEM VIBEKE


12 kommentarer:

  1. Å ja, jeg bare elsker brunt!
    Fiiiine bilder!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg vet Beate:)Alltid masse fine brune detaljer hos deg:))God helg! klem Vibeke

      Slett
  2. Åååååå.....kjære vennen:)
    Dette var nydelig:) har selv mye brune elementer i huset såelsker dette:)
    Nydelige bilder og vakre detaljer:)
    Ønsker deg en strålende helg vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for dine alltid så skjønne tilbakemeldinger Merete:)Du er bare GOD!
      Klemmer og strålende helg til deg og dine:)

      Slett
  3. Kjempeflotte bilder og vakre detaljer!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  4. Jaaaa vad det är fint med dina naturella inslag!!! Ha det gott. Kram kram Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så herlig Anna:))Kram & Kram til deg også:)

      Slett
  5. Åh! Takk for disse nydelige bildene, som balsam for sjelen og akkurat hva jeg trengte nå:-) Kan ikke se meg mett på alle de fine gamle skattene dine og du gjør det alltid så pent rundt deg. Inspirerende som alltid!
    Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koselig tibakemelding Berit,tuuusen takk!God helg!Klem

      Slett
  6. Hei!
    Jeg fant nettopp den flotte bloggen din!!
    Nydelige interiørbilder du har tatt:)
    Legger meg til som følger av bloggen din.
    Klem Reidunn

    SvarSlett