lørdag 20. april 2013

Hvis jeg fikk bestemme....

 I en firkantet stue hvor tv`n har en sentral plass er det ikke alltid så lett å ommøblere. Så noen ganger flytter jeg på ting for å se hvordan det ville sett ut slik jeg "drømmer"om å ha det..også flyttes det tilbake igjen like etterpå:) For tiden er ikke inne ennå for" seriøse forandringer" her..".hilsen resten av familien",hi,hi...Men engang DA skal mor bestemme,for da har far fått sitt eget tvrom og barna har sitt eget lille bo:) Så da koser jeg med denne sysselen så lenge:)))
 Sånn har vi det idag og mye møbler dekker den fine grå veggen her. En vegg jeg gjerne skulle hatt flere av..Fargen heter "Dublin" og etter å ha hatt den i flere år nå,finnes vi ikke lei...Grått som jeg var så skeptisk til,funker veldig veldig godt her i hjemmet:)


 En nærmere titt på vårt nye vakre bilde:) Er sååå glad for det:)





Det er en travel tid nå med flere oppdrag som skal ferdigstilles,ikke en lett oppgave når man helst ville vært ute å nyte av det herlige vårværet vi har her nå....men den første" Dronning Ingrid" er kommet på plass skal dere vite...Å så herlig å få plante litt igjen og det blir ikke siste av dette slaget i hus... for jeg vil ha MANGE!!
Håper alle har fiiine vårdager der ute:)               KLEM VIBEKE

4 kommentarer:

  1. Åååååå...kjære vennen:)
    Blir helt satt ut jeg:) er bare så utrolig nydelig:)
    Og det bilde du fant er utrolig flott og vakkert:)
    Herlig med sånne nydelige skatter:)
    Var selv på loppis i dag, men fant liksom ikke det helt store......er nok mange som har oppdaget gjenbruk og vakre skatter.....men det dukker vek op noe!!
    Nydelige bilder:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. HeHeHe....
    Glemte helt å si at det var kjempe koselig at du ble glad for at du var en av vinneren av Give Awayen mmin:)
    Håper du finner noe du liker:)
    Bare send meg en mail når du har funnet noe, og det haster ikke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hvor bor du bare vildt SMUKT! :-)

    SvarSlett
  4. Hei:-)
    Du er berre Såååå flink:-)Nyter å se alt det vakre du ordner og maler!

    SvarSlett