tirsdag 2. april 2013

Et nytt "dille"sted......



Må vel bare si jeg har fått et nytt "dille"sted for tiden:) De nye hyllene vi fikk opp i påsken innbyr til å dekorering som skaper ulike stemninger her på kjøkkenet.

 Urter dufter bare helt skjønt her på kjøkkenbenken.Men MYE vann trenger de..Her står flere krydder planter samlet i et gammelt vaskevannsfat og på den gamle vekten jeg var så heldig å finne hos skrot Tor i vinter.


Snart skal benkeplaten få en ny omgang med maling her,da blir det en litt lysere tone med grå.Må si jeg har vært svært så fornøyd med å male benkeplaten,var ganske engstelig rett etter jeg hadde gjort det men den har vist seg å være veldig slitesterk så jeg angrer ingenting:)



Både med litt grønne urter og skjønne vårlige bjørkekvister livner det opp et vårlig inspirert kjøkken.
Ønsker dere alle en god ny uke og TAKK for alle skjønne tilbakemeldinger! Det varmer så godt!!
                                                   KLEMMER VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Å alt for fint altså....hi,hi.
    "Gu kor du kosar deg" som vi sier i Bergen,drømmehjem og SÅ kjekt å titte innom deg HVER dag!
    Takk søde snupp for at du deler!

    GODE klemmer...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du VET når jeg koser meg du vettu:))Setter SÅ pris på dine skjønne besøk hver dag jeg gode gode Camilla:)
      Så du så liljekonvallen i går ja,hi,hi..fant den på Mester Grønn.Klart vi må ha!!Du skal vel på ditt hemmelige sted å plukke i år også...?:))Klemmer til Bergen i kveld:)

      Slett
    2. Hey hey!
      Måtte jo bare ha min daglige dose av Vibeke Design!
      ja,klart jeg skal plukke liljekonvall eller komandere noen siden jeg da er offisielt "krykkejenny"...ho,ho,ho.
      Smiiil og klem
      Camilla

      Slett
  2. Fantastisk vakkert <3 Håper du har en strålende dag i det nydelige hjemmet ditt. Klem fra meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Camilla:))Nydelig tirsdagskveld!

      Slett
  3. Herlig "dilleplass" med utrolig flotte detaljer. Jeg kan bare se og se og se på bildene dine - og finner stadig nye, inspirerende og sjarmerende ting ;-)

    Ha en flott tirsdagskveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å det varmer i hjertet de gode orda fra deg.Det gleder meg at noen har gleder av mine bilder skal du vite:)))Klem til deg:)

      Slett
  4. Kjære vibeke
    Gratla med nye dilleplass. akkurat like vakker som den skjenken din.
    og du er bare såååå flink å finne de rette tingene å sette sammen. og han der Skrot Tor, høres bare helt herlig ut.
    Ble veldig nysgerrig, når du sa du hadde malt benkeplaten din. Har du lyst å dele noen tips???
    klem nita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for dine alltid gode ord Nita:)Klart jeg deler tipset når jeg skal igang med benkeplaten.Ikke så lenge til det:)))Klem

      Slett
  5. Så koslig kjøkken:) skjønner godt dillinga her:) Vakker gml boks du har:)
    Ha en fin kveld videre:)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  6. Åpne hyller gir tumleplass for kreativitet :) Så mange vakre detaljer. Blir så imponert over urtene dine, og forstår hvorfor mine dør, når du skriver at de trenger MYE vann ;)

    SvarSlett
  7. Hei søta.
    Så koselig du lager det til.
    Jeg nyter dine bilder og du fikk meg lyst til å hoppe opp av sengen og pynte litt nå i stuen min. Tusen takk for det. ;)
    Jeg har nemlig feber i dag og er hjemme fra jobb.
    Men nå må eg pynte. hihihi.

    SvarSlett
  8. Wow....noe så utrolig koselig dette ble:)
    Du er bare kjempe flink til å gjøre det hjemme koselig:) elsker disse åpne hyllene hvor man kan få vist frem sine herlige skatter:)
    Nydelige farger også:)
    Klem Merete

    SvarSlett