torsdag 4. april 2013

Tilbakeblikk på en vakker solskinnsdag....

Åhh dette er et av mine favoritt bilder fra sommeren som var i fjor...En fantastisk varm og god sommer dag!Det var desverre ikke så mange av de i fjor så jeg går bare her å drømmer om at sommeren i år skal by på mange slike dager.








Jeg har forlengst begynt å tenke hage og uterom..og sommerlige magasiner ligger fremme slik at man kan bli enda mere inspirert...for titter man ut her jeg bor er det litt vanskelig å bli det....Snøen ligger godt dekt utover hele hagen og terasser ennå....så hagen er ikke å skue på leeenge ennå...Men drømme det kan man å planlegge:)))Helgen står for dør og jeg skal flere spennende ting...Vi ses alle sammen!
GOD HELG ,klem VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Nydelige og inspirerende sommerbilder, tenk snart er vi der igjen.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Good helg da og blir spennende å høre hva du NÅ finner på...hi,hi...jeg har på følelsen noen skatter...ho,ho.

    Herlige bilder fra en vidunderlig frodig hage!
    Og DET kan vi jo like oui??

    Klemmer da og sender varme slik at snøen smelter....

    SvarSlett
  3. Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit till dig att jag tycker din blogg är helt underbar men här kommer en liten kärleksförklaring igen. Du är bäst! Jag älskar att titta in till dig, det gör min dag!Tack för att du finns !!!
    Här kommer en stor kram och en önskan till dig om en skön helg!
    Raina

    SvarSlett
  4. Dette ser ut til å ha vært en helt nyyyydelig sommerdag! Sukk! Utrolig vakre bilder av en herlig hage!

    Ønsker deg en finfin fredag og en super helg!

    SvarSlett
  5. Åååååå...noe så utrolig vakkert:)
    Det vil jo ingen ende ta, du legger inn det ene innlegget etter det andre som bare er fortryllende vakkere :)
    Blir helt bergtatt:) og trenger ingen interiørblader kan bare ta turen innom deg så får en masse inspirasjon:)
    Ønsker deg en herlig helg vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett