tirsdag 23. april 2013

Helt meg!

 Et nytt "grannyteppe"har inntatt heimen,og denne gangen har noen laget et teppe som skulle være tilegnet meg:) Uten å vite om det hadde nemlig min mamma satt igang meg et herlig teppe i "Vibeke farger",slik hun så det. Jeg har nemlig alltid vært svak for turkis,og kler meg ofte i denne fargen:) Dette teppet kunne jeg tulle meg inn i på kalde vinterdager hadde hun tenkt....ja jeg trenger ikke å vente til vinteren igjen  for å gjøre det jeg, for siden teppet har kommet i hus så har jeg nærmest "bodd" i det,hi,hi:)))

Teppet er varmt og godt,og er heklet i ullgarn.
Veldig koselig er det at teppet er laget av min mamma og vil alltid bære med seg gode minner:)
 Også er det absolutt HELT MEG!



Ja heldig meg er nå eier av hele tre nydelige "grannytepper",alle med sine helt egene utrykk:)
                                 GO KLEM FRA VIBEKE


19 kommentarer:

  1. Nydelig! Snille mammsen din!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig vakkert ;-) Jeg ble helt overveldet av fargene og hvor utrolig heldig du er Vibeke;-) Men akkurat det kan jeg skjønne.....du er jo så nydelig en dame Vibeke, på alle måter ;-) Så disse teppene fortjener du garantert altså...hihi ;-)
    Kos deg med dem du, sikkert deilig å ha over skuldrene eller over knærne på litt kalde sommerdager også....det er vel ikke bare govær sørpå heller, er det det da??? Hihi...
    Kos og klems fra Grete

    SvarSlett
    Svar
    1. Å kjære deg gode Grete,tusen takk...:)Ja teppet skal nok brukes helårs ja,nydelig varme i det:)Nei skal si deg vi ikke har bare govær her heller..vi har hatt sol noen dager nå med kaldt og iskald vind.Har ikke helt pakket vekk vinterjakka nei,den er go og ha på kalde kveldsturer med Nure:)))Håper du har fine vårdager og at feiringen av 20 års jenta har vært strålende.Det så ut til å være ei orntlig go og skjønn jente du har der,men så er hun jo født av ei HERLIG mor også da:)))Klem til deg Grete

      Slett
  3. Teppet var bare utrolig vakkert og for noen nydelige farger:)
    De fargene bare elsker jeg også:)
    Skjønne bilder vennen og så snill mamma du har:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Her var det mange flotte bilder av ett nydelig hjem <3 Legger meg til som følger og gleder meg til og følge med videre :) Klem Jeanette

    SvarSlett
  5. Oj,så lekkert det var. For en snill mamma du har. Tenk på alt det arbeidet og kjærligheten som er lagt ned i det.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  6. Rett og slett nydelige farver og bilder! Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Så heldig du er, nydelig teppe og nydelige farger

    SvarSlett
  8. Så flott!
    Turkis er en frisk farge.
    Snill mamma du har :)

    SvarSlett
  9. Så utrolig fine farger! Kjempefint!
    Så snill og flink mamma du har!:) Tror jeg må igang med ett nytt slikt teppe selv, i samme toner som dette bare rosa istede for turkis :D

    Ønsker deg en fin Onsdag,
    Nattaklemmer Jatte♥

    SvarSlett
  10. Utrolig lekkert! Ser så godt ut å pakke seg inn i det! :-)

    Og dette teppet vil jo bety så mye for deg! Så snill og omtenksom mor du har! Jeg skjønner hvor du har arvet dine kreative sider fra! :-)

    En flott onsdag til deg Vibeke!

    SvarSlett
  11. Åhh heldige du vibeke. så vakkert teppe. og så flott det passer til alle de fine turkise og sjøgrønne tingene dine. :)klem nita

    SvarSlett
  12. Så nydelig!!! Heldig du er altså!!!Og det passer jo så godt inn hos deg :)
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  13. O vilken ljuvligt filt.
    Nu har du en del av dina fina mamma filtar.
    Mmm kanske dags att fråga om min mamma inte kan virka en sån fin filt till mig.
    Kan tänka mig att du är glad för den.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  14. Så snill mamma du har!! Nydelig teppe!:) Ekstra koselig når det kommer fra noen man er glad i:)) Ha en fortsatt herlig kveld! Klem

    SvarSlett
  15. Å "gosh a meg" for et lekkert teppe!
    Og så koselig av mammaen din å lage det til deg.
    Nyyyydelig styling darling!

    Å her er formen stigende.....JIPPI så glad!
    Hjem snart;););)

    God nattklem
    Camilla.

    SvarSlett
  16. I love the colour combinations - just so pretty, soft and inviting.

    SvarSlett
  17. Fantastiske flotte farger i flotte tepper! Snill mamma du har ja:) Jenta mi sa bare ååååå når hun så dette turkise:) Som du vet er det yndlingsfargen hennes, så nå må jeg nok lage et for henne tenker jeg:) Lager disse selv og det er gøy.

    SvarSlett