onsdag 10. april 2013

Fem rustikke små...

 Ser ut til at gamle kasser lett finner veien hit for tiden.....For jammen fant jeg ikke noen gamle rustikke små ostkasser i dag.Hele fem stk i flere forskjellige størrelser.Så gøy når man nærmest ramler over et slikt funn for en veldig billig penge..:) Kassene fant jeg på loppis hos Knutepunktet -Retro og Brukskunst.










En herlig blanding gamle flotte kasser dette,og det er helt sikkert ikke siste gang de vises her på bloggen....Disse kan brukes til veldig mye:)Neste innlegg blir mitt TUSENDE dere!!Tjoooheiii DET er MANGE det :)
                             KLEM VIBEKE

18 kommentarer:

  1. Å de var super koselige da!!!
    ALT du kommer over altså!
    Du har nå øynene med deg og heldig for oss det som titter innom:)

    1000 innlegg?????? WOOOOOW da gleder jeg meg til de neste 1000!!!
    Takk for KOSELIG prat i dag min venn....

    Klemmer til 1000 ho,ho ho tok du an??
    Camilla.

    SvarSlett
  2. De var bare kjempe fine:)
    Elsker disse gamle kasser:)
    Nydelige bilder som alltid vennen:)
    Fortsatt herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. ÅH, dån! For noen utrolig fine gamle trekasser!! Du finner virkelig fram til de beste tingene og får satt det i en fin ramme hjemme hos deg:-)

    SvarSlett
  4. Hvor er de bare smukke <3

    Desværre er de nærmest umulige at finde her i Danmark. Men jeg leder videre :o)

    SvarSlett
  5. oj, oj for et kupp!! snakk om flaks :-)
    jeg har et par små kasser, men har ikke helt funnet ut hva jeg skal ha oppi dem, her var det jo mange ideer til Inspirasjon, så takk for det.

    Jorunn

    SvarSlett
  6. Beautiful wooden box! I like the way you used them!
    Michela

    SvarSlett
  7. Hej goa Vibeke,
    Tack för dina värmande ord inne hos.
    Jag har samlat alla dessa underbara ord och kastat allt det elaka . Nu går jag rakt igen och njuter av att visa fina saker och ting:)
    Och vilka härliga trälådor du har hittat, underbara.
    Så härligt tillsammans.
    Du kan det, du är duktig på att styla vännen.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  8. Så utrolig fine de kassene var...elsk! :)
    Siw

    SvarSlett
  9. Det var utrolig gøy at du fant disse på vårt loppis i dag, ser de havnet i rette hender. Artig da vi fant avispapir fra 1948 i den ene kassen. mvh fra jentene på Knutepunktet

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de sto nok bare å venta på meg vettu:)Etter en nærmere titt på avipapieret så jeg at det var svenskt.Kansje kassene er svenske?Veldig fine er de hvertfall og etter en real skrubb har de funnet seg godt til rette her hjemme:)Kommer nok en tur innom dere snart igjen:)klem Vibeke

      Slett
  10. Hejsan!
    Sådana stämplade mått har jag från mitt föräldrahem,nu finns de i ett förråd. Kanske jag skulle ta fram dessa, fick inspiration när jag ser hur fint du har gjort med dina!
    Önskar dig en fin dag här har molnen tagit över solens plats idag och vi väntar regn. Härligt...trodde jag aldrig skulle längta så efter regn..... men det blir inte någon vår om vi inte får regn. Hoppas också att regnet tar bort de smutsiga snöhögarna från min trädgård.
    Kramar till dig!
    Raina

    SvarSlett
  11. Så herlige kasser!! Det var et fint funn :) Gratulerer med så mange innlegg! :D

    SvarSlett
  12. De där trälådorna är helt underbara, fantastisk patina och handdukarna så vackra, ja allt som du visar är flott. Kramar Anna

    SvarSlett
  13. Hei på deg!

    Så flotte kasser. Gøy å gå på skattejakt, og finne så fine skatter!!!

    Tusen takk for nydelige dikt til konfirmanten du delte med oss i går. Helt perfekt for meg, som har konfirmasjon om 3 uker!!!

    Håper du ikke snør inne i dag, men tar en tur ut på kundekvelden vår. Du er hjertelig velkommen!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  14. I love the herbs in the crates. You have such a beautiful blog - I check it every day and have many of your lovely photos on my Pinterest pages!

    Kaille

    SvarSlett
  15. Helt herlige! Den lille mest rustikke er kjempefin! Hvor fikk du tak de hen? Oonsker meg:) Klem, Torill

    SvarSlett
  16. Hei på deg!
    Så heldig du har vært, kassene var super fine!!!

    Takk for flotte tips i innlegget under, eg har konfirmant no i vår, og trenger alle gode råd eg kan få!!!! Jammen er det mykje arbeid og mykje å tenke på......

    God helg til deg!

    klem

    SvarSlett
  17. Så stilige. Du er flink til å finne skatter du!

    SvarSlett