onsdag 3. april 2013

"Grannyteppe" av Vibeke Design!

 I dag deler jeg fargekodene til "grannyteppet" mitt. Som kjent hekler jeg ikke selv,så dette er svigermors verk men med mine fargesammensetninger.Altså et kreativt samarbeid. Nå kan du også prøve deg på dette herlige teppe, som bare MÅ gjøre deg glad:)))


Dette teppet er 90/90 stort og er heklet av type bomullsgarn: Mandarin Petit
 Jeg har brukt ti forskjellige farger : Lys grå: 2205- Lys blå : 6822 Lys lilla: 4622 Mørk lilla:5153 Gul grønn: 9012 Grønn/turkis: 8724 Mørk blågrønn: 8041 Mørk gammelrosa: 853 (litt uklart på etiketten dette nr,mulig det mangler et tall foran.) Grå lilla: 5870 og hvit (som det er brukt veldig lite av).

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger her på blogg,facebook,muntlige og på mail!Til dere som har lyst å prøve ønsker jeg dere alle LYKKE TIL!!KLEMMER VIBEKE

18 kommentarer:

  1. Very beautifull!!!
    Have a nice day!
    Nicole

    SvarSlett
  2. Nydelige farger i Grannyteppe og herlige bilder har du tatt av den; og smart svigermor ;)
    .♥⊱╮
    Beatrice

    SvarSlett
  3. Skön färgkombo. Mild och fin.

    SvarSlett
  4. Å det er så FIIINT !
    Nydelige harmoniske farger og så flink svigermor!

    Ja,du MÅTTE vise liljekonvallen igjen??? Hi,hi, ikke litt misunnelig altså...kremt....
    Har vært på mester grønn her men de hadde IKKE fått liljekonvall ennå....pytt koser meg her hos deg da søde snupp!
    Ha en topp dag og snart er det helg.

    Smask

    SvarSlett
  5. I do just LOVE those colors!!! Beautiful!

    xo

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder - og et helt nÿdelig teppe!!
    Nå blir det en tur ned på garnbutikken i ettermiddag - må begynne med babyteppet med en gang!
    Hilsen en glad og takknemlig Askerbøring

    SvarSlett
  7. Så kjempe flott at du deler dette nydelig teppe med oss:)
    Det er bare så utrolig nydelig:)
    Kjempe koselige bilder:)
    Fortsatt herlig kveld vennen
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Nydelig teppe. Kunne vi være så heldige å få kikke på hekleoppskriften på "rutene" også??

    Klem Mona

    SvarSlett
  9. Nydelig fargekombinasjoner !

    Flinke svigermor, ser noen spør om hekleoppskriften på bestemorsruter, tips...se innom www.garnstudio.no der finner man nok en liten video som viser fremgangsmåten.

    Fin blogg !

    SvarSlett
  10. Beautiful, I loved!

    SvarSlett
  11. Nydelig teppe i deilige farger. Takk for at du deler. Birte

    SvarSlett
  12. Vakkert teppe med fine farger :-)

    SvarSlett
  13. Beautifull granny compliment from Italy
    Rosa

    SvarSlett
  14. Ett fantastisk flott teppe:) Takk for at du deler med oss:) Alle de andre teppene er også kjempeflotte!!

    SvarSlett
  15. Nydelig teppe:-). Har nå kjøpt inn garn og klar for å hekle. De hadde ikke oppskrift på dette teppe i butikken. Er det mulig å få tak i den her hos deg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Det er desverre ikke meg som har heklet dette,men min flinke svigermor. Hun har ingen oppskrift å dele,men har dette mønsteret i hodet:) Så denne uken at det finnes strikke/hekle oppskrifter i en strikkebutikk her i mitt nær område. Slikt bør de ha i alle strikkebutikker,så populært det har blitt med disse teppene. Ønsker deg lykke til!Klem

      Slett