lørdag 6. april 2013

Vårens første loppis!

 Så var et av vårens vakreste eventyr igang...i hvertfall for oss som er glad i å gå på loppis,hi,hi..
Jeg har i dag vært på Herøya Idrettsforening årlige loppis,et populært, stort og flott loppis som aldri skuffer.Her finner jeg noe hver gang:))
Det ble ikke så mye med hjem idag,men det jeg fikk med var bare så vakkert at det holdt lenge for meg:)
 Fem vakre engelske tallerkner med en tilhørende terrin.Alt for 150 kr! Er det rart man blir glad av å gå på loppis:)




En gammel kasse fyllt med magasiner som gir inspirasjon har tatt plass i stuen.
Her oppbevares magasiner jeg kan se om og om igjen,her er blader helt fra 2005...Enkelte repotasjer må jeg bare se hver vår eller sommer...de  hjelper meg å komme i den rette stemningen:)

Jeg kan røpe at helgen går til å male et møbel som har stått lenge på ønskelisten.....I morgen er det klart for å bli tatt i bruk og selfølgelig byr jeg på en titt:)))Fortsatt strålende helg alle sammen!
                                      KLEMMER VIBEKE



11 kommentarer:

  1. Lekkert! Ingenting slår en lørdag med loppis!
    Jeg har vært på loppis her i Frankrike i dag og tenkte at jeg skulle vise det jeg kjøpte i et innlegg i morgen. Nå skal jeg steke lammekoteletter.....
    PS - skapet ditt passet utmerket sammen med de nye skattene :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig servise, der var du heldig! Har ikke vært på loppis ennå, men gleder meg som en unge, hi-hi. Har av erfaring begynt å styre unna trengselen på de store markedene og går der først på slutten siste dagen. Ofte finer jeg fine og billigere ting på små loppiser. Ha en fortsatt fin helg:-)

    SvarSlett
  3. I love every single thing about these photos! The plants, the plates, all the white...it's all so calming and pretty.

    SvarSlett
  4. Å det likte jeg veldig godt min venn.....så heldig du er!
    De er deg vel undt skjønneste vennen!

    Her har heldigvis snøen snart smeltet vekk igjen og godt er det!
    I morgen er det tidlig opp meg Victor som spiller første kamp kl 09.00 .
    I dag har jeg vært å planlagt bursdagen min hos min søster,hun med det store huset....hi,hi,skal ha en koselig feiring det på neste lørdag sammen med familien,det skal bli kos.
    Så blir nok litt rååååsa på bordet der ja,knis...

    Vi "snakkes" vi kjære.
    God nattklem
    Camilla.

    SvarSlett
  5. Ååååå...for noen skjønne tallerkner og terrin:)
    Jeg også bare elsker loppis:)
    Virkelige herlige funn du har gjort:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    Sov godt vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Oj, for en fantastisk skatt du har fått tak i! Heeelt etter min smak ;-) Og til en så herlig pris. Det liker vi ;-) Vakre bilder du har tatt - som alltid! Nyter, nyter, nyter ;-)

    Ha en herlig søndag, fine du!

    SvarSlett
  7. Ja,sånne kupp er til å bli lykkelig av! Nydelig!!!

    SvarSlett
  8. Such lovely images......for a spring feeling.
    Love it.

    Fine sunday

    SvarSlett
  9. Helt underbart!! Terrinen så himla vacker. Ha en bra start på veckan. Kram Anna

    SvarSlett
  10. Jeg falt virkelig for dette fine servicet du har fått tak i. Er det noen mulighet for at du kan opplyse om merket på det?

    Du har en flott og inspirerende blogg!

    Mvh Wenche :)

    SvarSlett
  11. Hei:)Bakpå står stempelet"KINGSTONE,Alfred Meakin.ENGLAND"(med en krone i midten).Har aldri sett det på mine runder før,så det var gøy å finne nettopp dette:)

    SvarSlett