mandag 8. april 2013

Gleder!



 Så er årets første stemor i hus ! Å som jeg LIKER den blomsten,med sine skjønne form og farge gjør de meg bare glad:)Flere ting som GLEDER en om dagen er også følgertallet på siden her...Det runder snart 500!!!Utrolig ,det hadde jeg ikke trodd for et år siden...hvor man hadde sine 30 trofaste følgere:)Litt av en reise man har opplevd på disse to årene man har blogget og snart har jeg hatt mitt TUSENDE innlegg også:)))Dette skal feires! Så det er bare å følge med en av de nærmeste dagene her nå....:)










Teppet mitt ser visst ut til å passe med ALT om dagen,hi,hi.........må jo få være med da:))
Jeg som har "mast"om vår i lang tid nå,kjenner at den er på god vei,ENDELIG!Nå er det bare å nyte:) Vi ses sånn plutselig igjen vi:))Fortsatt.....
NYDELIG UKE ALLE SAMMEN! KLEM VIBEKE!

23 kommentarer:

  1. Everything is always beautiful here Vibeke!

    SvarSlett
  2. zgadzam się Vibeke,bardzo piękne robisz zdjęcia!
    pozdrawiam

    SvarSlett
  3. Det er nesten så jeg får tårer i øynene her altså.....ubeskrivelig vakkert kjære Vibeke!
    Og IKKE rart du har mange som følger deg for en blogg som din er IKKE ofte man kommer over og bonus er jo at DU og er så herlig!
    SÅ.... Ha en vidunderlig dag , det er en sann GLEDE å titte innom deg!

    Hjerteklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å jeg får nesten tårer i øynene av deg jeg Camilla...Jeg er heldig jeg som har slik en venn som deg...Helt spesiell er du med din varme og ditt skjønne vesen.Takk (igjen)for at du er nettopp du <3
      Hjerteklem herfra i kveld også;)

      Slett
  4. God morgen kjære Vibeke :-)
    Så utrolig vakkert....i ditt hjem glir vel de fleste fargene inn, og teppet fra svigermor er jo bare så nydelig Vibeke. Duse nydelige farger:-)
    Ja, når kommer du til vakre trøndelagen og hjelper meg da lille venn??? Hihi...
    Ha en flott tirsdag..klems fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. En vakker dag står jeg der vettu Grete:)))Tenk som vi hadde kooost oss:))Klemmer til deg!

      Slett
  5. Å kjære Vibeke!
    Du gjør meg bare så GLAD! :-)
    Vakre blomster som fremhever alle dine flotte ting! Elsker ditt personlige preg!

    Ikke uten grunn at så mange kikker innom deg! :-)

    En flott tirsdag til deg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille gode Hilde:)Du gir bare de skjønneste tilbakemeldinger,Tuuusen takk:))Klemmer til deg!

      Slett
  6. Hvilke herlige bilder du her viser !
    Fant deg via bloggen, villaveien Margareth.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra du ville kikke innom Helen:))Tusen takk!

      Slett
  7. For ein nydelig krans!!!!!!!
    Herlige bilder som alltid her hos deg!
    Kjenner at våren er nærmare enn på lenge... ;o)

    Eg er fremdeles nesten uten stemme etter influensaen, begynner å bli grundig lei av å gå rundt å kviskre..... Håper det kjem seg snart, for til helga vert det jentehelg, og kva er vel jentehelg uten å kunne få prate!!!!!!???? ;o)

    fin, fin dag til deg!

    klem

    SvarSlett
  8. Vakreste violer<3
    Ha en flott vårdag:)

    SvarSlett
  9. Your composition is splendid. I love your blog so fresh and elegant.Hugs Anna

    SvarSlett
  10. Lovely spring images

    Fine evening

    SvarSlett
  11. Vibeke,

    I love your photos, really spring feelings!:) Your home is lovely!♥

    Hugs, Marikki

    SvarSlett