søndag 7. april 2013

Høyt på ønskelisten....


Har det stått et spisebord fra 1920 hos meg.....og NÅ står et slikt bord å GLEDER på kjøkkenet:)))Velkommen for en titt du også:)
 Det spesielle med dette bordet er at det har slike dreide bein som var klassisk i  tiden1920-1930.Som dere vet er jeg veldig svak for denne stilen og den går igjen mange plasser her i huset nå:)))
Bordet har stor innleggsplate så det kan også bli veldig stort når gjester skal innta huset:)





Her er det jo også litt fristende å "røffe" det opp litt med sandpapir.....men vi venter litt.....nå skal det nytes helhvitt først!




Jeg hadde egentlig kjøpt et slikt bord hos en antikkforhandler i Østfold og skulle hente det i påsken.Når vi kom fram var det skjedd en misforståelse og bordet var solgt ....Det var ganske surt,men dagen etter tok jeg kontakt med ei koslig dame fra Sandefjord som også hadde en slik spisestue til salgs.Klart jeg skulle få kjøpe drømmebordet mitt og ønsket mitt ble oppfyllt:)Sender en hilsen til Sandefjord ,og TAKKER nok engang for handelen:)

Ønsker alle en strålende uke der ute!KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker at komme på besøg her på din skønne blog du forstår det på alle måder at indrette og give inspiration så smukt og enkelt ELSKER det Kram og igen tak for et skønt indlæg med skønne billeder.Kram Else

    SvarSlett
  2. Virkelig et nydelig bord, passet perfekt inn hos deg! Supert at det ordnet seg til slutt.
    Kos deg med nytt spisebord :-)

    Mona

    SvarSlett
  3. Underbart bord!
    Och dina vackra bilder är bara så inspirerande!!
    Kram!
    Jenny

    SvarSlett
  4. Bordet er jo bare utrolig vakkert:)
    De dreide bena var bare nydelig:)
    Skjønne bilder som alltid vennen:) lampen var også kjempe fin:)
    Ønsker deg en strålende uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. I like your living-room, very much!
    Have a nice day,
    Nicole

    SvarSlett
  6. Å så herlige bilder....
    Helt nyyydelig hos deg og det bordet likte jeg veldig godt.
    Likte ikke terrinen...ho,ho,hooooo......lygekryss de lux ❤

    Just lovely hos deg som ALLTID min skjønne skjønne venn.
    God uke da,så sjåast me på bloggen.

    Smiiil og klemmm

    SvarSlett
  7. Åh, herlighet for en vakker spiseplass! Sååå nydelig! Lys og delikat med de vakreste møbler og interiørdetaljer. Utrolig sjarmerende lampe - og den suppeterrinen var jo bare lekker. Liker, liker, liker såååå mye ;-)

    Kos deg masse og nyt kvelden!

    SvarSlett
  8. Så nydelig bord og så vakker spiseplass:)lyst og delikat virkelig!
    Ønsker deg ei fin veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Grattis med nytt bord!
    Endelig fikk du bordet du har drømt om da Vibeke. Det var utrolig fint.Passer veldig fint inn til stilen din.
    Klem Inger Johanne

    SvarSlett