mandag 1. april 2013

Velkommen april med farger og kreativitet!

Deilige april ligger foran oss og man vet at nå begynner våren for alvor.ENDELIG!!! At man har hatt dager med sol kjenner man virkelig på kroppen,kreativiteten og energien er nemlig på topp i disse dager...
Jeg ble så inspirert av mitt nye "granny"teppe og alle de skjønne fargene at et maleri måtte bare lages!
En fargerik sommerfugel med diktet : "May a butterfly sit on your shoulder and bring you luck, today-tomorrow-and beyond. "




 Lillemann må jo være med vettu.....han nyter av det herlige været vi har han også og vil for det meste bare være ute...Selfølgelig med matmor ikke langt unna,hi,hi....
 Bildet er malt på håndlaget papir fra London,litt tekstil er det også inni der og struktur er lagt opppå til slutt. Fantastisk herlig å bare drømme seg vekk og leke seg med farger.Alt inspirert av et teppe og våren:)



                                              KLEMMER VIBEKE

19 kommentarer:

  1. Hvor er det bare helt fantastisk flot dit billede. Det summer af forår og er fyldt med de skønne farver vi higer efter :o)

    Tusind tak for masser af inspirerende billeder af dit skønne hjem.

    Knus Lise

    SvarSlett
  2. For en inspirerende blogg du har! Ble veldig glad når jeg "fant" den for første gang i dag. Er ikke ofte inne i bloggenes verden, men nå har jeg funnet en grunn til å gjøre der mer regelmessig! En kombinasjon av kreative ideer og interiør som virkelig inspirerer - takk!!!! For et nydelig sommerfuglbilde som tar opp de nydelige fargene i teppet! Ser at du tilbyr farvekodene til teppet - det hadde vært utrolig fint om du kan oppgi de - det inspirerte meg til å ville laget et babyteppe.
    Hilsen ei i Asker som kommer til å følge din blogg videre:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så nydelig tilbakemelding,tusen takk:)Jeg kommer til å lage et innlegg med fargekoder snart.Et nydelig teppe som du bare blir glad av er det:)))Klemmer Vibeke

      Slett
    2. Det er jeg veldig takknemlig for - jeg var innom en garnbutikk i dag, og jammen var det mange farver i det garnet!!! Jeg må innrømme at valgets kvaler ikke ble lett, og gikk tomhendt hjem! Det er jo din unike kombinasjon som har inspirert, og som min venninne ønsker seg i et babyteppe! Jeg synes du er generøs som deler fargekoder, og min venninne kommer til å bli så glad og overrasket når babyen får teppet! Det skal lages i hemmeliget og gis som en overraskelse på sykehuset (termin 5.5)- det passer perfekt til bag/vogn som er innkjøpt. Takk for at du er villig til å bidra til dette :-)))) Hilsen fra meg i Asker

      Slett
  3. Nydelig teppe og enda nydeligere bilde. Skulle ønske eg kunne male for eg elsker farger. Desverre blir det med ønsket ;)
    Men eg kan da NYTE andres talent;)

    God Påske

    SvarSlett
  4. Deka je fantastická a motýľ na obraze tiež!
    S pozdravom, Jana

    SvarSlett
  5. Så fantastisk flott bilde, som tar opp fargene i teppet:) og vakre ord jeg liker godt...flink du:)
    Ha en strålende dag videre:)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  6. Underbara bilder, och lilla vovven...sååååå söt :-)) Kraaam Paula

    SvarSlett
  7. Flink du er!
    Bildet er bare så nydelig ♥

    Nyt siste påskekvelden :)

    SvarSlett
  8. Så lekkert lekkert !!!
    Du er en sann kunstner du min venn,ALT tryller du frem....
    Ser jeg en liljekonvall.....besviiiim.....

    Klem fra en MEGET forkjølet Camilla i dag.....hatsjo!!!

    SvarSlett
  9. wow så flink du er!!! Vakkert rett og slett!!!
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  10. Wow..så utrolig lekkert:)
    Aldelesnydelig, du er jo bare så utrolig flink og kreativ:)
    Ååååå...som jeg elsker å titte inn her:)
    Nydelige og vårlige bilder med herlige farger:)
    Kan jeg få spørre om du tar på deg å male et sånt bilde?????
    Det var bare så skjønt, og kunne så inderlig godt tenkt meg et med sommerfugel:)

    Ønsker deg en herlig uke vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Selfølgelig vil jeg male til deg Merete:)Send meg en mail så tar vi alt derfra:))Tusen tusen takk for ALLTID så nydelige ord min venn,det gjør SÅ godt!

      Slett
  11. Vakre bilder og vakkert maleri! Fikk vårstemning bare av å se på det!! :) Flink er du!
    -Mari

    SvarSlett
  12. Åh så fin tavla!!! Precis samma färgnyanser :)) Ha det bra. Kram Anna

    SvarSlett
  13. Nydelig bilde, nydelig teppe og NYDELIG vofse :)

    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    Ps: Har en liten give away inn hos meg nå ,du er hjertelig velkommen til og delta :)

    SvarSlett
  14. Very beautiful, the blanket and the painting!
    Have a nice day!
    Nicole

    SvarSlett
  15. åh så utrolig vakkert Vibeke.
    bildet er aldeles nydeligt, og så kjekt at du fortalte litt om hva du har gjort.
    teppet som svigermor har hæklet er bare så skjønnt. og bildene du tar!!! får bare aldri nokk av bloggen din.
    klem nita

    SvarSlett
  16. What a lovely and beautiful blanket!


    Corine24

    SvarSlett