tirsdag 30. april 2013

"Kom mai du skjønne milde.....

 
                                          gjør skogen atter grønn......"
Så ønsker vi deilige MAI varmt velkommen! Kansje en av mine absolutt favoritt måneder dette,hvor alt våkner til liv igjen.

Hvitveis i all sin skjønne enkle prakt!
 Kjenner jeg gleder meg til å besøke mitt favoritt sted med teppe på teppe med disse skjønne små:)
 Hvitt og sølv...en kombinasjon jeg aldri blir lei av....:) En  liten sølv og sølvplettsamling har det blitt gjennom årene,det meste her er funn fra loppis:)



                            Ønsker alle en herlig start på mai og takker SÅ MYE for alle skjønne tilbakemeldinger!Heldigvis har datatrøbbelet løst seg og jeg kan holde på som før....knipse i vei og dele det med dere:)                KLEMMER VIBEKE







5 kommentarer:

  1. Hei du vennen:)
    Så kjempe snodig:) jeg kommer med et innlegg om hvitveis i morgen, lagde det ferdig istad:)
    Også går jeg inn å finner dette herlige innlegge hos deg:)
    Nydelige bilder og herlig stemning hos deg:)
    Ønsker deg en herlig start på Mai:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder, hvitveis er jo fantastisk fin. Her hvor jeg bor er det ikke så mye av den, men der jeg kommer fra.... Skogbunnen er dekket. Det er jo bare så fantastisk. Også så mye fin sølvplett du har!

    SvarSlett
  3. Nydelig med hvitveis ;-) Ja, nå venter en herlig måned. Håper vi får mange fine dager.

    Veldig delikat med sølv og hvitt. Og du...så mange flotte skatter du har i skapet ditt ;-) Sukk!

    Ha en flott kveld! Her venter Grey's anatomy ;-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Å hvitveis er nydelig .... Må få guttaboys til å se etter om de er kommet her og.
    Ja mai er en vakker tid.
    Herlig stemning hos deg vennen .
    Kose deg i dag , så sees vi på bloggen:)

    Kisses

    SvarSlett
  5. Önskar dig en fin dag och en skön början på vår underbara
    månad maj!
    Kram Raina

    SvarSlett