onsdag 3. april 2013

Mitt eget "skrot"rom!


Ja jeg må vel innrømme at jeg har "litt" vel mye "skrot" (som noen ville ha kallt det) her hjemme....Ikke alltid så lett å holde orden på alt,så jeg har laget meg et rom hvor jeg samler opp mange av disse tingene som jeg bruker i bildene mine og til oppdrag. Her vil jeg at det skal være en slags orden(prøver hvertfall...)slik at man kan bli kreativ og inspirert av å være her...

Mange av disse tingene drar nok du kjensel på, som er innom her ofte...for disse tingene brukes flittig:)
 Her er bare et lite utvalg av alle mine gamle saft og medisinflasker...De siste årnene har jeg drevet utlån av endel av flaskene til selskap ol.Kansje det er fremtiden her inne,drevet utlån av rekvisitter til slike begivenheter...spennende tanker det:))



Den store DRØMMEN er jo engang å få bygget ut huset vårt.Slik at jeg kan få mitt eget sted til å oppbevare "skatter",stille ut malerier og "mekke"og ordne litt på gamle møbler osv....osv......Alle tegninger til et slikt utbygg har ligget i mitt hode flere år nå og spørsmålet er om det det noen gang blir
realisert??Ingen av oss er særlig "handy" og vi må nok ha hjelp til det meste..selv om jeg tror innerst inne at vi kan klare mye selv....Tenk om det blir noe av da? Herrrlighet jeg får sommefugler i magen bare av å tenke på det jeg,hi,hi...Igjen... viktig å ha DRØMMER dere:)
Ps.I morgen kommer innlegget om fargekodene til "granny"teppet mitt.Jeg har mottatt flere koslige mail om dette,noe jeg selfølgelig synes er kjempe gøy:) Vi ses!KLEM VIBEKE


15 kommentarer:

  1. Jeg elsker disse skattene som du viser på bildene! Fantastiske bilder! Jeg ville virkelig like å se det i original og surfing :)
    Kjærlighet, Carmen

    SvarSlett
  2. Så masse herlig :) Skatter etter skatter :) Elsker gamle ting med patina og sjel :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg vet at vi deler samme interresse for dette:)Du har sikkert en stor låve å oppbevare litt "skrot"i også du,heldigrisen:)))Klem

      Slett
  3. Hei kjære deg:)
    Beklager så utrolig mye at jeg ikke har fått svart deg, men vært litt mye nå igjen. Men skal sende deg en Mail vennen:)
    Noe så utrolig vakre skatter du har her:) jeg bare elsker det:)
    Helt fortryllende bilder med masse vår inspirasjon:)
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Merethe:))håper dere har det bare bra:)Klemmer

      Slett
  4. Fineste "skrotrommet" jeg har sett! Ikke for at det var noe skrot der heller, men det er en her i huset også som synes det blir dratt i hus mye ræl vi ikke har plass til......

    Ja,ja moro er det! og vips så får "rælet" en funksjon!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant ,plutselig får "rælet"en funksjon...det er sånne metoder jeg bruker her hjemme også,hi,hi:)))Har virkelig hatt mye glede av mine slitne skatter,håper på å finne mange mange flere.Innen den tid kansje vi har et større rom å oppbevare de i:)))klem til deg Gry!

      Slett
  5. Så landlig, flott når skattane kan lagrast slik. Så kjekt å kunne finne ting lett igjen.
    Blir så inspirert av deg Vibeke
    Helsing Tove

    SvarSlett
  6. SKROT,du liksom ???? Jeg ser ikke en eneste skrot-ting !!!!! Kansje jeg er inhabil........heheeee.....jeg har jo en hel låve full,selv.......med ting jeg ikke har plass til å huse,her vi nå bor. Jeg drømmer om akkurat det samme som deg,og har nok gjort det,i mange år...... Skulle gjerne hatt en til med på laget,men å finne noen med samme lidenskap,er nok ikke enkelt,her i strøket :) Jeg ser vi har mange av de samme tingene,å bildene i dette innlegget,var bare nydelige sammensatt !! Herlige farger.............og materialer !!! Flink er du !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er vel ikke helt på samme plan når det gjelder lidenskapen vi heller...men jobber med saken,hi,hi:)))Klem

      Slett
  7. Herlig å ha et eget rom å kunne boltre seg på! Du har så mange fine gamle skatter og en blir glad av å bare se på disse tingene:-) Vi satte opp en brakke i hagen i høst og planen min er å lage den til en hagestue med litt pusleplass til hageting og samle "skrotet" mitt her:-)

    SvarSlett
  8. herlighet så mye lekkert skrot!!!
    klem ;)

    SvarSlett