fredag 12. april 2013

1000 TAKK!!!

Så kommer mitt TUSENDE innlegg....med kansje det jeg har vært flinkest til å blogge om BLOMSTER og GAMLE SKATTER:)) Rart å tenke på at jeg startet denne bloggen for å blogge om kunsten min....men bloggen fikk heller et enda større fokus på interiør med tiden. Jeg startet å blogge februar 2011 og siden den gang har det skjedd mye og ALT er bare positivt! Man har vært heldig å møte mange kreative folk som inspirerer deg så du vil bli enda bedre,jeg har fått oppleve å være kreativ som stylist for boligrepotasjer, fått egen spalte i et magasin og kansje mest av alt "møtt" de mest fantastiske mennesker her på bloggen...mennensker som gjør meg varm i hjertet av alle de gode tilbakemeldingene de har på hjertet..jeg har blitt rørt mange ganger skal dere vite..Hver dag er det ca 2000 besøk her inne....heeelt utrolig og selfølgelig veldig gøy at så mange ønsker å ta turen innom:)I dag ønsker jeg å rette en stor takk til alle dere...

            TUSEN TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!
For alle hjertegode kommentarer her på bloggen,Vibeke Design på Facebook og alle dere flotte mennesker jeg møter som ønsker å fortelle meg at de kjenner glede og inspirasjon her inne..Ja når man hører dette vet jeg at jeg er på riktig vei,for GLEDE og INSPIERE er nettopp det jeg ønsker og vil prøve å fortsette med denne bloggen!













Ønsker alle en riktig god helg der ute! De varmeste klemmer herfra i dag!VIBEKE
                                 

11 kommentarer:

  1. Önskar dej en trevlig helg. Önskar det fanns doftdator så jag kunde lukta på de underbara tvålarna.

    Kram Helen

    SvarSlett
  2. Gratulere så utrolig mye og kjempe gøy at så mange er innom deg hver dag:)
    Det er deg vel unt, for du har bare en unik blogg som jeg bare elsker:)
    Kjempe glad for at jeg kom over deg og stor koser meg hos deg hver dag:)
    Nydelige bilder :)
    Ønsker deg en herlig helg vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Å noe sååå nydelig Vibeke!
    Hjertelig tillykke med 1000 innlegg,du er best,ingen protest...ho,ho,ho!
    Bare full fart innom nå.....

    Love fra meg :)

    SvarSlett
  4. Du både gleder og inspirerer med dine vakre bilder...ikke mye som skal til,bare såpestykket med en enkel viol..wow vakkert..<3
    Kos deg med en hyggelig kveld og god helg :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder. Det er alltid en fryd å kikke innom her hos deg! Ønsker deg en fin fredagskveld:-) Klem fra Berit

    SvarSlett
  6. Tusen takk for 1000 inspirerende sukkertøy for øyet og glede hver dag! Ser frem til de 1000 neste :-)
    Klemmerifleng fra Gina T.

    SvarSlett
  7. Dina bilder är alltid lika vackra och inspirerande!
    Grattis! Och må det bli 1000 till! :))
    Kram!
    Jenny

    SvarSlett
  8. Hej Vibeke !

    Jag är ny här... men jag ser på en gång att hit vill jag komma på besök ofta !!! Grattis till ditt 1000 inlägg !

    En fin dag till dej.. kram Anette

    SvarSlett
  9. Grattis du underbara Vibeke!
    Tack för att du finns här på bloggen så att jag och alla andra kan njuta av dina alltid ljuvlig, ja...underbara inlägg. Det är en glädje att titta in på din blogg och mötas av ditt vackra hem, konst och foton. Du är en duktig konstnär och inredningsarkitekt!!
    Dagens bilder är som vanligt helt underbara och jag sitter här och bara njuter och känner mig glad i hjärtat att du vill dela detta med oss! Tack kära vän, jag hoppas du kommer fortsätta länge, länge med din blogg!
    Många kramar
    Raina

    SvarSlett
  10. Tillykke med dit 1000 indlæg.
    Det er også en inspirerende blog du har.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  11. GRATTIS till de underbara 1000 inläggen! Hoppas det blir 1000 till!
    Önskar dig den finaste av helger...

    Kram,
    Titti

    SvarSlett